در دیدار با شهردار؛

بازاریان رشت خواستار بازگشایی هسته مرکزی شهر شدند

بازاریان بافت مرکزی رشت در دیدار با شهردار رشت خواستار بازگشایی هسته مرکزی رشت و ساماندهی دست‌فروشان شدند.

بازاریان رشت خواستار بازگشایی هسته مرکزی شهر شدند

به گزارش ۸دی، عصر امروز (چهارشنبه) جلسه‌ای با حضور نمایندگان بازاریان محدوده پیاده راه فرهنگی رشت، شهردار رشت، رئیس و نائب رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان و شهردار منطقه دو رشت در دفتر شهردار رشت برگزار شد.

در این دیدار بازاریان محدوده پیاده راه فرهنگی رشت با بیان مشکلات صنفی خود، خواستار بازگشایی هسته مرکزی شهر رشت برای رونق کسب‌وکارشان شدند؛ آن‌ها دست‌فروشی را معضلی اجتماعی دانسته و خواستار ساماندهی دست‌فروشان توسط شهردار شدند.

بازاریان با اشاره به حرکت قابل‌تقدیر شورا در جمع‌آوری میله‌های بی آر تی گفتند: این طرح از ابتدا اشتباه و فاقد اثری مثبت برای شهر بود و شورا با جمع‌آوری این میله‌ها، اقدامی شجاعانه و گامی مثبت در اصلاح شهر برداشت.

در این جلسه نائب رئیس اول اتاق اصناف مرکز گیلان با بیان اینکه پیاده راه با وضعیت موجود یک بیماری است که باید درمان شود اظهار کرد: وضعیت معیشتی و کسب‌وکار در شهر به‌گونه‌ای است که بازاریان مستأصل شده‌اند؛ سرمایه بازاریان در حال نابودی است و نیاز است زخم‌ها و جراحات بازار را التیام دهید.

حمید انزانی گفت: اگر پیاده راه به توسعه گردشگری منجر می‌شد اولین نفع آن به بازاریان می‌رسید لیکن وقتی بازار راضی نیست یعنی گردشگر به این محدوده نیامده است که این باعث کسادی بازار و نارضایتی کسبه در پیاده راه فرهنگی رشت شده است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه