آیت الله فلاحتی:

در خلال اجرای برجام نیات شوم آمریکا برملا شد/ شکست پروژه ایران هراسی از فواید مهم برجام بود

امام جمعه رشت شکست پروژه ایران هراسی غرب علیه کشورمان را از فواید مهم توافقنامه برجام اعلام کرد و ابراز داشت: ‌آنچه که در این میان با وجود فعالیت شدید امپراطوری رسانه‌ای جهان برای همه ملت‌ها کاملاً آشکار و ملموس شده است کذب بودن ادعاهای غرب علیه ایران است.

در خلال اجرای برجام نیات شوم آمریکا برملا شد/ شکست پروژه ایران هراسی از فواید مهم برجام بود

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی در واکنش به سخنرانی دیشب ترامپ و خروج از برجام اظهار داشت:‌ این حجم وسیع هجمه‌ها و توطئه‌های دنیای غرب به رهبری آمریکا علیه ایران اسلامی و تلاش برای به حاشیه راندن ایران از معادلات میدانی در واقع نشان‌دهنده قدرت روز‌افزون جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان بیان داشت:‌ برجام به‌عنوان یکی از برنامه‌ها و سیاست‌هایی که در سال‌های اخیر بین ایران،‌ دول اروپایی و آمریکا به اجرا درآمده و عملیاتی شد در حقیقت به‌دنبال خروج کشور از شرایط بحرانی اعمال ‌شده و تحریم‌های گوناگون اقتصادی و تجاری بود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه قطعاً دولتمردان کشور در این راستا نیات سوئی نداشته‌اند عنوان کرد:‌ مهم‌ترین هدف دولت و سیاستمداران کشور در آن مقاطع زمانی تأمین آسایش مردم جامعه بود اما با اتفاقاتی که رخ داد همه ملت به بدعهدی و غیرقابل اعتماد بودن آمریکایی‌ها یقین پیدا کردند.

آیت‌الله فلاحتی با تأکید بر اینکه در خلال اجرای برجام نیات شوم آمریکا برملا شد افزود:‌ تمام این رفتارهای دوگانه و پر از تضاد دول غربی در حالی شکل می‌گرفت که طرف ایرانی همواره چه در زمان مذاکرات و چه پس از آن، از توافق مذکور حمایت و آن را معادله برد برد می‌دانست.

وی به ادعاهای بی‌پایه و اساس غرب مبنی بر برنامه‌ریزی ایران جهت دستیابی به سلاح هسته‌ای اشاره کرد و گفت:‌ کشورهای غربی همواره درصدد القای این تفکر بوده‌اند که ایران قصد تسلط بر کشورهای پیرامونی خود را دارد در حالی‌که این خوی سلطه‌گری در خود آن‌ها وجود داشته و دارد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه ملت ایران پس از امضای توافقنامه برجام در انتظا‌ر تحولاتی اساسی در حوزه‌های مختلف بودند تصریح کرد: بدعهدی و غیرقابل اعتماد بودن دول اروپایی و آمریکا تنها نتیجه‌ای بود که نه‌تنها مردم ایران بلکه مردم سایر کشورهای دیگر نیز به آن کاملاً واقف شدند.

امام جمعه رشت شکست پروژه ایران هراسی غرب علیه کشورمان را از فواید مهم توافقنامه برجام اعلام کرد و ابراز داشت: ‌آنچه که در این میان با وجود فعالیت شدید امپراطوری رسانه‌ای جهان برای همه ملت‌ها کاملاً آشکار و ملموس شده است کذب بودن ادعاهای غرب علیه ایران است.

آیت‌الله فلاحتی با تأکید بر اینکه چهره واقعی آمریکایی‌ها نه به عنوان یک ناجی دلسوز بلکه به عنوان ویران‌کننده جهان برای همه آشکار شده است گفت:‌ نسل‌های چهارم انقلاب که به تازگی پا به عرصه سیاست و اجتماع گذاشته‌اند نیز در این میان به‌خوبی به دروغ‌پردازی‌های آمریکایی‌ها یقین پیدا کردند.

وی به تصورات سراسر باطل برخی سیاستمدارنماهای داخلی در پی امضای توافقنامه برجام اشاره کرد و اظهار داشت:‌ این افراد که در درون مقداری از الفبای سیاست به دور هستند با شتاب‌زدگی و ذوق‌زدگی خاصی تصور می‌کردند زمینه حضور آمریکایی‌ها در کشور کاملاً مهیا شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تأکید بر اینکه همان سیاستمدارنماها نیز به بدعهدی آمریکایی‌ها واقف شده‌اند بیان داشت: ‌سیاستمداران کشور،‌ دولت و قوای سه‌گانه هم‌اکنون متوجه‌ شده‌اند که به‌جای کشورهای غربی باید تنها به ‌قدرت مردم و ظرفیت‌های درونی کشور تکیه کرد.

امام جمعه رشت سخنرانی‌های اخیر رئیس جمهور آمریکا را یک شانتاژ سیاسی خواند و عنوان کرد:‌ در حال حاضر همگان از حسن تدبیر رهبر فرزانه انقلاب در کنترل و رهبری جامعه و فراتر از آن مدیریت کشورهای اسلامی و غیراسلامی با خبر هستند و این رفتارهای سبک‌سرانه ترامپ بدون تأثیر است.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه