رئیس مجمع نمایندگان گیلان

آمریکا بعد از ایجاد هرج‌ومرج در اقتصاد به دنبال خلع سلاح جمهوری اسلامی ایران است

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت گفت: آمریکا پس از هرج‌ومرج ایجاد کردن در اقتصاد کشور به دنبال خلع سلاح جمهوری اسلامی ایران است.

آمریکا بعد از ایجاد هرج‌ومرج در اقتصاد به دنبال خلع سلاح جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش ۸دی، جبار کوچکی نژاد با اشاره به خروج ترامپ از برجام اظهار کرد: برجام بردی برای آمریکا و اروپائیان و بازندگی برای ایران بود.

وی با اشاره به تعطیلی تأسیسات هسته‌ای کشور با برجام افزود: تعلیق فعالیت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و برچیده شدن آب‌سنگین و سایر دستاوردهای بزرگ در این عرصه از ره‌آورد برجام بود.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با بیان اینکه هرکسی که از برجام انتقاد می‌کرد موردحمله قرار می‌گرفت گفت: دولت بسیار علاقه‌مند بود که مشکلات کشور را با اعتماد به آمریکایی‌ها و غرب حل کند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برجام علیرغم تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر غیر اعتماد بودن آمریکا رقم خورد خاطرنشان کرد: آمریکا از ابتدای انقلاب اسلامی برخلاف میل و خواسته جمهوری اسلامی ایران حرکت کرده و تمام سعی و تلاشش را برای نابودی جمهوری اسلامی به کار بسته است.

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش و اعتماد بیش‌ازحد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای به مذاکرات و حل مشکلات و گره‌های کشور با حمایت‌های آمریکایی-غربی تصریح کرد: آمریکا و غرب حدود سه سال حوزه توسعه هسته‌ای و فناوری‌های مرتبط با آن در ایران را متوقف و خسارت‌های فراوانی را عاید ایران کرد درحالی‌که هنوز برخی از آقایان قبول نمی‌کنند که آمریکایی‌ها بدعهد هستند.

کوچکی نژاد با اشاره به‌شرط ماندن ترامپ در برجام مبنی بر تغییر و توسعه بندهایی از مفاد آن بیان کرد: حذف حضور ایران در تحولات منطقه‌ای و از بین بردن موشک‌های ایران ازجمله خواسته‌های اساسی رئیس‌جمهوری آمریکا است که هیچ‌گاه جمهوری اسلامی به آن راضی نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا پس از هرج‌ومرج ایجاد کردن در اقتصاد کشور به دنبال خلع سلاح کردن جمهوری اسلامی ایران است گفت: آمریکا تمام قوا خود را به کار بسته تا با حذف سپاه قدس قدرت برون‌مرزی جمهوری اسلامی ایران را از صحنه روزگار محو کند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با بیان اینکه چراغ سبز نشان دادن به آمریکایی‌ها برای برجام های بعدی از سوی برخی از آقایان محتمل و ممکن است افزود: جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه با پای خود به قربانگاه نمی‌رود تا اصل نظام و هویت آن را از بین ببرد.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه در دوران ریاست جمهوری اوباما هیچ تغییری برای ایران در ابعاد مختلف ایجاد نشد خاطرنشان کرد: پس از گذشت حدود سه سال از ریاست جمهوری اوباما نه فرجی در ارتباطات بانکی جمهوری اسلامی با بانک‌های بزرگ جهان ایجادشده و نه سرمایه‌گذاران خارجی اجازه ورود به ایران برای سرمایه‌گذاری را پیدا کردند.

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ماندن در وضعیت فعلی نهایت همکاری ایران به گروه ۱+۵ است گفت: در غیر این صورت جمهوری اسلامی نیز با خروج ترامپ از برجام خارج‌شده و یقیناً متضرر اصلی پس از برهم خوردن برجام خود آمریکا است.

کوچکی نژاد با بیان اینکه تنها پس از مدت کوتاهی از اجرای برجام، تحریم‌ها به حالت اول خود برگشتند افزود: ملت ایران همچون گذشته مقاومت می‌کنند و تمام خواسته آن‌ها از دولت این است که در مقابل آمریکایی‌ها نلرزند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه