روایت گنجار تا شلمچه اسماعیل

شهید اسماعیل بلورین در سال ۱۳۵۲ در خانواده‌ای مؤمن و مذهبی در روستای گنجار شفت دیده به جهان گشود و سرانجام پس از رشادت‌های فراوان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی شلمچه به درجه شهادت نائل آمد.

روایت گنجار تا شلمچه اسماعیل

به گزارش هشت دی،شهید اسماعیل بلورین در سال ۱۳۵۲ در خانواده‌ای مؤمن و مذهبی در روستای گنجار شفت دیده به جهان گشود.

 وی در سن ۶ سالگی روانه مدرسه شد در همین روستا مقاطع چهارم و پنجم ابتدایی را به‌صورت جهشی خواند و بعد از پایان دوره ابتدایی در روستای نصیر محله شفت دوره راهنمایی را هم با موفقیت به پایان رساند.

او بعد از پایان دوره راهنمایی در مدرسه شهید مطهری شهرستان شفت رشته علوم تجربی را انتخاب کرد او اسماعیل دانش‌آموز فعال و زرنگی بود.

اسماعیل برای تمامی همکلاسی‌ها و خصوصاً برای خواهران و برادران خود یک مربی و الگو بود و در بهمن‌ماه ۱۳۶۶ که مقطع دوم دبیرستان را هنوز به پایان نرسانده بود برای آموزش نظامی به منجیل رفت.

اسماعیل علاقه خاصی به اسلام، امام و انقلاب داشت و جز رضایت خدا انتظار دیگری نداشت و کتاب‌های مانند کتاب شهید دستغیب و شهید مطهری را زیاد مطالعه می‌کرد و بیشتر وقتش را به مطالعه کتاب‌های شهدا می‌پرداخت و در تمامی کارها به خانواده کمک می‌کرد.

وی به مدت ۴۵ روز دوره آموزشی خود را به پایان رساند و بعدازآن عازم جبهه و منطقه شلمچه شد و او فقط یک‌بار به مرخصی آمد و دوباره در ۱۶ خرداد ۱۳۶۷ با هم‌رزمانش به شلمچه رفت.

شهید اسماعیل بلورین سرانجام پس از رشادت‌های فراوان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی شلمچه به درجه شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش پس از تشییع باشکوه در مسجد زین‌العابدین علیه‌السلام روستای گنجار به خاک سپرده شد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه