بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با ۸دی:

خرید کالای خوب و با کیفیت ایرانی قطعا در اولویت است/ لباس، نوشت افزار و کالاهای جانبی را همیشه ایرانی می خرم

بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه من کالای ایرانی مصرف می کنم، اما به شرط کیفیت، گفت: تصور می کنم اگر کالای ایرانی کیفیت خوب و مناسبی داشته باشد خرید آن در اولویت است.

خرید کالای خوب و با کیفیت ایرانی قطعا در اولویت است/  لباس، نوشت افزار و کالاهای جانبی را همیشه ایرانی می خرم

قربان نجفی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی درباره لزوم اهمیت تولیدات داخلی و حمایت از کالای ایرانی، گفت: اگر کالای ایرانی کیفیت خوب و مناسبی داشته باشد خرید آن در اولویت است.

 

**من هم کالای ایرانی مصرف می کنم اما به شرط کیفیت!

وی افزود: به طور مثال اگر در شرایط مساوی در کشور دیگری سر کار برویم اولویت اشتغال را به هموطن خودشان می دهند هرچند ما امتیازات کوچکی نسبت به آن فرد داشته باشیم.

بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه ما هم در خرید کالای ایرانی همین کار را باید بکنیم، تصریح کرد: بله! من هم کالای ایرانی مصرف می کنم، اما به شرط کیفیت.

 

 

** چند شرکت ایرانی لباس های با کیفیتی تولید می کنند

نجفی با تأکید بر اینکه اخیرا چند شرکت ایرانی لباس های با کیفیتی تولید می کنند، افزود: من بسیار راضی هستم حتی برای سوغات از این لباس ها خریداری کردم و نوشت افزار و کالاهای جانبی را همیشه ایرانی می خرم اما متاسفانه دربسیاری از زمینه ها هنوز حرفی برای گفتن نداریم.

بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه اعتقاد دارم اگر به کالای ایرانی اهمیت ندهیم هیچ گاه دست سوء استفاده گران از این ماجرا باز نمی ماند و جنس خوب تولید نمیشود، اضافه کرد: تولید کنندگان ما باید به هموطن خود احترام بگذارند.

وی با تأکید براینکه تولیدکنندگان باید کیفیت تولیدات خود را بالا ببرند، اظهار کرد:  من مصرف کننده هم باید این وظیفه را احساس کنم و از کالای با کیفیت ایرانی استفاده کنم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه