مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان خبرداد:

نشست کتاب‌خوان خبرنگاران استان گیلان برگزار می‌شود

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان از برگزاری نشست کتاب خوان خبرنگاران با حضور اصحاب رسانه استان گیلان در روز شنبه( ۲۲ اردیبهشت) ساعت۱۷ در سالن اجتماعات کارگاه هنری سروش گیلان خبرداد.

نشست کتاب‌خوان خبرنگاران استان گیلان برگزار می‌شود

به گزارش ۸دی، روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان، هادی نوری در خصوص برگزاری این نشست اظهار کرد: این نشست به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان با معرفی ۷عنوان کتاب در موضوعات متنوع توسط اصحاب عرصه خبر و رسانه استان برگزار خواهد شد.

نوری همچنین با اشاره به ایجاد دغدغه کتابخوانی در بین اقشار مختلف جامعه، از اصحاب رسانه بعنوان مهمترین ارکان جامعه مترقی یاد کرد و افزود: خبرنگاران و فعالین عرصه رسانه به عنوان ناظرین اتفاقات و رویدادهای جاری می توانند نقش مهمی در اصلاح امور ایفا کنند و عرصه کتابخوانی با توجه به اهمیت و جایگاه فراوان در نزد گیلانیان می تواند بسترمناسبی برای آغاز اصلاحات و رفع موانع موجود در این حوزه باشد.

رسانه، زبان گویای ملت و پیگیر مطالبات مردم و جویای حق و حقیقت است

وی رسانه را زبان گویای ملت و پیگیر مطالبات مردم و جویای حق و حقیقت دانست و گفت: متعهدانه، فعالان رسانه‌ای در حوزه کتاب و کتابخوانی موجب نشر فعالیت های مجموعه کتابخانه های عمومی در استان هستند، از همه خبرنگاران، اهالی رسانه و دست اندرکاران این حوزه و صدا و سیمای مرکز گیلان قدردانی کرد.

خبرنگاران قشر تاثیرگذار در هدایت افکار عمومی هستند

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در پایان اصحاب رسانه و جامعه مطبوعاتی را مهم ترین قشر تاثیرگذار در هدایت افکار عمومی دانست و گفت: نمونه بارز این همدلی و همراهی را می توان در مشارکت فعالین این عرصه در انس با کتاب و کتابخوانی در قالب نشست کتاب خوان رسانه استان گیلان مشاهده کرد.
گفتنی است نشست کتاب خوان رسانه با حضور پیشکسوتان رسانه ای استان گیلان اعم از مدیران نشریات مکتوب، پایگاه های خبری، خبرگزاری ها و مجریان واحد خبر صدا و سیمای مرکز گیلان در روز شنبه( ۲۲ اردیبهشت) ساعت۱۷ در سالن اجتماعات کارگاه هنری سروش برگزار خواهد شد.

منبع: اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه