نماینده مردم رشت:

تأخیر در افتتاح پروژه راه آهن رشت با هیچ منطقی سازگاری ندارد

نماینده مردم رشت در مجلس بابیان اینکه داستان ناتمام پروژه راه آهن رشت در هفته دولت به پایان برسد،گفت: زنگ توقف ترافیک‌های سنگین شمال کشور با سوت راه اهن قزوین به رشت به صدا درمی‌آید.

تأخیر در افتتاح پروژه راه آهن رشت با هیچ منطقی سازگاری ندارد

به گزارش ۸دی، محمد صادق حسنی جوریابی درباره افتتاح پروژه ناتمام راه آهن رشت، گفت:راه آهن اقتصاد گیلان را متحول می‌کند و شکی در این مقوله نیست و این در حالی است که احمدی نژاد قول داده بود که تا قبل از  پایان سکانداری در  کسوت رییس جمهوری اش سوت قطار  قزوین – رشت را به صدار دربیاورد،اما متاسفانه این وعده رییس جمهور سابق در آن مقطع عملیاتی نشد.

 پروژه راه آهن رشت۹۸ درصد پیشرفت داشته است

 نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:برطبق پیگیری انجام شده درباره وضعیت اجرایی پروژه راه آهن رشت مطلع شدیم که این پروژه بسیار حیاتی در حدود ۹۸ درصد پیشرفت داشته است،بنابراین امیدواریم حداکثر در هفته دولت این پروژه حیاتی حمل و نقلی افتتاح شود.

 وی با بیان اینکه تاخیردر افتتاح  پروژه راه آهن رشت با هیچ منطقی سازگاری ندارد،تصریح کرد:دولت قول داده است تا خرداد ماه پروژه راه آهن افتتاح  شود اما ما به هفته دولت درشهریورماه  نیز رضایت داریم.

 پروژه راه آهن رشت با ۱۰ درصد ظرفیت فعالیت می‌کند

حسنی جوریابی افزود:با افتتاح پروژه راه آهن رشت به سادگی می‌توان هرهفته شاهد حضور گسترده توریست ها از پایتخت به سمت شمال کشور باشیم؛بنابراین با عملیاتی شدن این مهم مشخص است که اقتصاد گیلان جان می‌گیرد؛اما هم اکنون متاسفانه شهر صنعتی رشت با ۱۰ درصد ظرفیت فعالیت می‌کند که این امر نمی‌تواند از نظر اقتصادی برای استان رشت خبر مناسبی تلقی شود.

وی ادامه داد:اگر پروژه راه آهن رشت فعال شود؛نه تنها صنعت توریست بلکه صنعت نیز جان تازه‌ای می‌گیرد؛زیرا بطور حتم سرمایه گذاران بسیاری برای جاذبه توریستی و اقتصادی رشت این حوزه انتخابیه را به عنوان مقصد تجاری انتخاب می‌کنند.

عضوکمیسیون کشاورزی ،آب ومنابع طبیعی مجلس بابیان اینکه داستان ناتمام پروژه راه آهن رشت در هفته دولت به پایان برسد،یادآورشد: زنگ توقف ترافیک‌های سنگین شمال کشور با سوت راه آهن قزوین به رشت به صدا درمی‌آید.

منبع: خانه ملت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه