کارآفرینان برتر گیلانی تجلیل شدند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با بیان اینکه کارگران از قشرهای آسیب پذیر جامعه هستند گفت: در هفته کارگر از ۷ کارآفرین برتر در جشنواره کارآفرینان گیلان تجلیل شد.

کارآفرینان برتر گیلانی تجلیل شدند

به گزارش ۸دی، محمود ایزددوست، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با توجه به هفته کار و کارگر اظهار کرد: کارگران از قشرهای آسیب پذیر جامعه بوده و بایستی نگاه ویژه ای به این گروه شود.

وی با بیان اینکه گیلان ۴۱۸ شهید کارگر دارد گفت: کارگران در دوران دفاع مقدس نیز در جبهه نبرد حق علیه باطل حضوری پررنگ داشتند.

ایزددوست با بیان اینکه کارآفرینان از نیروهای فعال جامعه شمرده می شوند و باید مورد تقدیر قرار گیرند، تصریح کرد: در هفته کارگر از ۷ کارآفرین برتر در جشنواره کار آفرینان گیلان تجلیل شده است.

وی افزود: نوآوری، ایجاد اشتغال پایدار، بهره وری و توسعه منابع انسانی و همچنین استفاده از فناوری های نوین از جمله معیارهای انتخاب کار آفرینان برتر در گیلان بود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با تاکید بر اینکه کارگران از سرمایه های اجتماعی شمرده می شوند، اذعان کرد: توجه به کارگران با توجه به شعار سال، کیفیت کالای ایرانی و همچنین انگیزه کار و تولید را افزایش خواهد داد.

وی با بیان اینکه بی توجهی به مشکلات کارگران چرخه تولید را با موانع جدی روبه رو خواهد کرد ادامه داد: با رفع موانع تولید و دغدغه های کارگران می توان زمینه رشد اقتصادی و رفاه اجتماعی را فراهم کرد.

ایزددوست خاطر نشان کرد: با خرید کالاهای با کیفیت ایرانی می توان از کارگران سخت کوش کشور حمایت کرد

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه