فرمانده سپاه قدس گیلان:

نقش معلمان در پاسداری از انقلاب اسلامی بی‌بدیل است/ بزرگ‌ترین سنگر جبهه‌ها نمازخانه‌ها بود

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه باید هرچه داریم برای اسلام بگذاریم گفت: نقش معلمان در پاسداری از انقلاب اسلامی به دلیل تربیت نسل نوجوان و جوان بی‌بدیل است.

نقش معلمان در پاسداری از انقلاب اسلامی بی‌بدیل است/ بزرگ‌ترین سنگر جبهه‌ها نمازخانه‌ها بود

به گزارش ۸دی، سردار محمد عبدالله‌پور ظهر امروز در مراسم تجلیل از ایثارگران و بسیجیان فرهنگی در سالن همایش‌های دهکده ساحلی این شهر اظهار کرد: حضور نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان اهمیت این جلسه را بیش‌ازپیش نشان می‌دهند.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت شهید مدافع حرم شهید جواد دوربین گفت: استان گیلان در دوران جنگ تحمیلی شهدای دانشجو، دانش‌آموز و فرهنگیان بسیاری تقدیم این انقلاب کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه به تعبیر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، مقام‌ معلم مقامی والاست گفت: در قبال یک معلم بسیجی و ایثارگر نمی‌توان به‌راحتی صحبت کرد.

وی با اشاره به رشادت‌های معلم بسیجی شهید بهروز محمد حسینی در دوران جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: این شهید اهل کلاچای نیز در دوران جنگ تحمیلی نیز معلم نمونه شناخته شد اما از پذیرفتن هدیه امتناع و مجدداً راهی جبهه شد.

عبدالله پور با اشاره به ویژگی‌های بارز شهید محمد حسینی گفت: این شهید معمولاً در هیئت‌رئیسه گردان حضور داشت اما از پذیرفتن مسئولیت و عنوان فرار می‌کرد و به جمع رزمندگان و سربازان می‌پیوست.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین سنگر جبهه‌ها نمازخانه‌ها بود خاطرنشان کرد: یک‌بار شهیدی از ارتش به نمازخانه آوردند که نامه‌ای خطاب به خانواده‌اش در دست داشت که در آن با خونش نوشته بود من برای اسلام و وطنم شهید شدم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه باید هرچه داریم برای اسلام بگذاریم تصریح کرد: این انقلاب نیاز به فداکاری و پاسداری دارد و معلمین نیز برای حفظ این انقلاب نقش بی‌بدیلی دارند، چراکه باید جوانان و نوجوانان این ملت را برای حراست از آینده انقلاب تربیت کنند.

وی با تأکید بر اینکه نشان بسیج و سپاه در بی‌نشانی است گفت: در شأن پاسداران و بسیجیان نیست که به دنبال نام و شهرت باشند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه