سخنران و حتی مداحان دعوت شده در مراسم‌ ها را باید زیر نظر داشته باشیم

مدیر اجرایی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان بر آرام‌سازی محیط گیلان تاکید کرد و یادآور شد: سخنران و حتی مداحان دعوت شده در مراسم‌ها را باید زیر نظر داشته باشیم.

سخنران و حتی مداحان دعوت شده در مراسم‌ ها را باید زیر نظر داشته باشیم

به گزارش ۸دی نیوز، مهدی مجرد عصر امروز در جلسه هماهنگی، برنامه‌ریزی و پشتیبانی از مراسم و مجموعه برنامه‌های بیست و پنجمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) با قدردانی از محمدعلی نجفی استاندار گیلان اظهار کرد: استاندار گیلان پشتیبانی از مراسم ارتحال امام (ره) را به عهده گرفته است.

وی مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان را رزمندگان جبهه و جنگ خواند و افزود: مسئولان گیلان عاشق امام (ره) هستند.

مجرد خواستار تشکیل کمیته‌ای به منظور در اختیار گذاشتن امکانات برای مراسم‌های ارتحال امام (ره) توسط استانداری گیلان شد و بیان کرد: استانداری نظارت بر امور را به عهده گیرد.

مدیر اجرایی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه برای تمام کمیته‌های ستاد ارتحال امام (ره) در استان احترام ویژه‌ای قایل هستم، تصریح کرد: هر فردی که برای مراسم ارتحال امام (ره) گام بر دارد بر ما منت می‌گذارد.

وی با تاکید براینکه سخنرانان مراسم ارتحال امام (ره) در شهرستان‌ها و بخش‌ها باید با نظر امامان جمعه تعیین شوند، اظهار کرد: در غیر این صورت نمی‌توانیم پاسخگو باشیم.

مجرد گیلان را از استان‌های آرام کشور عنوان کرد و گفت: سخنرانی که بخواهد استان خاموش را مشکل‌دار کند، نمی‌پذیریم.

مدیر اجرایی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان اضافه کرد: اگر سخنرانی بخواهد برای گروه و صنف خود سخن بگوید، این اجازه را به افراد نمی‌دهیم.

وی با قدردانی از دولت تدبیر و امید، خاطرنشان کرد: گیلان طبق گزارش‌های ارسالی از دفتر مقام معظم رهبری آرام‌ترین استان کشور است و باید ارزش‌ها و اعتقادهای مردم را پاس بداریم.

مجرد با بیان اینکه مردم به دلیل علاقه به امام (ره) در مراسم‌های ارتحال حضور با شکوه دارند، تصریح کرد: آرامش موجود در استان را ارج می‌گذاریم و به عنوان نماینده آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان از مدیران استان قدردانی ویژه می‌کنم.

مدیر اجرایی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان بر آرام‌سازی محیط گیلان تاکید کرد و یادآور شد: سخنران و حتی مداحان دعوت شده در مراسم‌ها را باید زیر نظر داشته باشیم.

وی فرمانداران را نماینده دولت خواند و بیان کرد: دعوت از سخنرانان و مداحان باید با هماهنگی امامان جمعه انجام شود.

مجرد از برگزاری مراسم محوری ارتحال امام (ره) در مصلای رشت خبر داد و اظهار کرد: مردم و مسئولان در مراسم مذکور به صورت گسترده شرکت می‌کنند./فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ماجد
به به [...] اتفاقا دیروز ذکر خیرت بود بابا مدتی بود اظهار نظر نکرده بودی دلمون تنگیده بود خاااا ده چی می شه عملکرد اداره کل بوق استان رو هم زیر نظر داشته باشی؟
پونه
چرا کسایی که تونستند با شورای شهر اون کار رو بکنند، توان کنترل برخی ها رو ندارند؟
رضا
باسلام همه چی آرومه ... تو به من دل بستی .... ای جانم .... اصلا [...] تا مدیریت آن را به اشجری بدهد!!!! چون خیلی همه چی آرومه اصلا [...] شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ای بابا آقایان به چه زبان زنده دنیا بگویند نمی خواهند با اشجری کار کنند . آقایان اشجری را ... حساب نمی کنند .
دکتر سلام
میگم چطوره صدور مدارک تحصیلی رو هم زیرنظر داشته باشید.
ناشناس
استان آرام و مسئولین [...]
پویا
محسن پور عزیز کجایی که اینجا هم از اون کامنتهای قشنگت بذاری؟! استان آرام... واقعا که ... 8 دی جان جرئت انتشار همه کامنتها رو داشته باش. نکنه می ترسی؟! یا شایدم همچون گذشته میخوای روند سانسور و محافظه کاریتو ادامه بدی تا از این آقا هم لوح تقدیر بگیری!!!
مقداد
استان آرام یعنی استان خفه...
ناشناس
واقعا دمت گرم ما كه لذت ميبريم از اين همه رك بودن در سياست شوراي هماهنگي [...]
ناشناس
دم مجرد گرم
علی
موندم با نهادهای زیر نظر رهبری چه کار باید کرد به خاطر حرمت رهبری نمیشه حرفی بهشون زد از اون طرف میبینی اصلا آقایون نه تنها مطالبات رهبری رو دنبال نمیکنن بلکه اصلا با پیگییری کنندگان مشکل دارند. واقعا استان گیلان استان آرومیه.واصلا هدف تشکیل حکومت آرامدبودن مردمه. چه نیازی هست به مشکلات اشاره بشه چه نیازیه اصلا آرمانهای حق مطرح بشه .نه خدا وکیلی چه نیازیه. وقتی مسئولین در اوج ساده زیستی و امام باوری هستن و دغدغه صبح وشبشون مردمه چه نیازی به عدم آرامشه.
صابره
تو استان ما متاسفانه بچه های مذهبی به صورت جزیره ای عمل می کنند اگه همه پشت هم باشند مثل اوایل انقلاب، در مقابل قاضی متخلف هم می تونند بمونند.
در حاشیه