بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با 8دی:

تولید کنندگان کیفیت تولیدات را به شدت ارتقا دهند/ از کالای ایرانی مانند لوازم خانه استفاده کرده ام

بازیگر سینما و تلویزیون با تأکید بر اینکه تولیدکنندگان ایرانی کیفیت تولیدات را به شدت ارتقا دهند، گفت: چه چیز از این بهتر که کالای ایرانی بخریم و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

تولید کنندگان کیفیت تولیدات را به شدت ارتقا دهند/ از کالای ایرانی مانند لوازم خانه استفاده کرده ام

احمد نجفی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در پاسخ به این سؤال که چه میزان از تولیدات داخلی استفاده می کند، اظهار کرد: بنده از کالای ایرانی در برخی موارد مانند لوازم خانه استفاده کرده ام.

وی افزود: هنوز برخی تولید کنندگان در بحث طراحی و تکنولوژی کالا کم لطفی می کنند و به ویژه در حوزه پوشاک به مرتبه خوبی نرسیده ایم اما خیلی بهتر شده ایم.

بازیگر سینما و تلویزیون با انتقاد از برخی تولیدکنندگان ایرانی که کالای شان را با مارک خارجی می فروشند، گفت: امیدوارم مارک های خارجی را بردارند و مارک ایرانی و ساخت ایران را با افتخار بزنند و بفروشند.

نجفی با بیان اینکه وقتی خودشان اعتقاد  ندارند چطور می توان انظار داشت که ما اعتقاد داشته و کالای ایرانی بخریم، تصریح کرد: تولید کنندگان ما با موج خوبی که در حمایت از کالای ایرانی شروع شده همراه شوند.

**چیز از این بهتر که کالای ایرانی بخریم

وی با بیان اینکه تولید کنندگان ما کیفیت تولیدات را به شدت ارتقا دهند، اضافه کرد: با اندیشه و فکر خوب در حوزه تولید کار مناسب را انجام دهند چه چیز از این بهتر که کالای ایرانی بخریم و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه فرصت خوب و گرانبهایی با توجه به حمایت مستقیم مقام معظم رهبری برای دولت و مردم به وجود آمده و به خصوص تولید کنندگان به این امر مهم توجه کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه