سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان :

امنیت و نشاط جامعه امروز را مدیون خون شهدای مدافع حرم هستیم /جوانان برای مشاوره ازدواج به معاونت جوانان اداره کل مراجعه کنند

اگر امروز در آرامش و راحتی زندگی می کنیم بواسطه جوانانی است که جان و خون خود را جهت حفاظت و دفاع از مملکت فدا کرده اند.

امنیت و نشاط جامعه امروز را مدیون خون شهدای مدافع حرم هستیم /جوانان برای مشاوره ازدواج به معاونت جوانان اداره کل مراجعه کنند
به گزارش ۸دی، مریم بخشی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان در دومین همایش نشاط و امید که در سالن نامجو ی مجموعه ورزشی یادگار امام ( ره) رشت برگزار شد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: در هفته جوان جا دارد یادی کنیم از جوانانی که اگر چه امروز در کنار ما نیستند اما جان و خون خود را در جهت حفاظت و دفاع از مملکت فدا کردند، عزیزان مدافع حرم که خون خود را اهدا کردند تا ما هم اکنون در امنیت به سر ببریم و بتوانیم نشاط و شادابی را در جامعه داشته باشیم.
وی افزود: شادی و نشاط اجتماعی لازمه ی جامعه ی کنونی ماست و با اجرای برنامه های این چنینی می توانیم بخش کوچکی از نشاط اجتماعی را به جوانان ، کودکان و خانواده ها اهدا کنیم.
مریم بخشی با تشکر از زحمات دست اندرکاران ورزش استان خاطر نشان کرد : امیدوارم ماحصل فعالیت ها خیر و برکتی برای ورزش و جوانان استان باشد.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان ، با اشاره به سیاست های دولت تدبیر و امید در خصوص جوانان گفت: پایه و اساس فعالیت های دولت در جهت بهره گیری از جوانان است و ما هم به عنوان متولیان ورزش گیلان امیدواریم بتوانیم گامهای خوبی در این جهت برداریم.
بخشی گفت: در سه سال اخیر بر بحث توانمند سازی جوانان تاکید شد و هم اکنون در خصوص اشتغال جوانان با اجرای طرحهای خوب در سراسر کشور و با بهره گیری از سازمانهای مردم نهاد و در اختیار قرار دادن اعتبارات ، بتوانیم گامی در جهت اشتغالزایی جوانان برداریم.
وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه هایی که معاونت ورزش و جوانان پیگیر اجرای آن است همایش بزرگ کارآفرینان برتر کشور در تاریخ ۲۳ لغایت ۲۵ اردیبهشت که گیلان میزبان این برنامه است و ان شالله به یمن این برنامه گامهای موثرتری را در جهت کارآفرینی و اشتغال در استان برداریم و انگیزه ای برای جوانان ما باشد.
مریم بخشی در خصوص بحث مشاوره و کارگاههای آموزشی در مبحث جوانان و خانواده افزود : سال گذشته در حدود ۳۰ برنامه و کارگاه آموزشی اجرا شد و این مشاوره ها شامل مشاوره ازدواج و خانواده است که به صورت رایگان ارایه می شود و جوانان عزیز می توانند با مراجعه به معاونت جوانان استان معرفی نامه دریافت نموده و به طور رایگان از این مراکز استفاده کنند و امیدواریم که با این اقدامات گام موثری در جهت فرهنگ سازی مشاوره در گیلان برداریم.

منبع: وزارت ورزش و جوانان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه