جام جهانی بهترین فرصت برای آماده شدن شاگردان کی روش برای جام ملت ها است

دایی: با بدشانسی در سال ۱۹۹۶ قهرمان آسیا نشدیم/ ایران در سخت‌ترین گروه جام جهانی قرار دارد

اسطوره فوتبال ایران پس از مراسم قرعه کشی مرحله گروهی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات در مورد این قرعه‌کشی صحبت کرد.

دایی: با بدشانسی در سال ۱۹۹۶ قهرمان آسیا نشدیم/ ایران در سخت‌ترین گروه جام جهانی قرار دارد

به گزارش ۸دی، علی دایی، کاپیتان سابق تیم ملی ایران و آقای گل فوتبال جهان پس از مراسم قرعه کشی مرحله گروهی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات در مصاحبه با سایت الکوره گفت: ما فرصتی خوب در این مسابقات داریم. اهمیتی ندارد رقیب ما چه تیم هایی شدند. ما در این دوره توانایی داریم تا به مرحله بعد جام ملت ها صعود کنیم.

وی افزود: مسابقات جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ پس از ۹ ماه دیگر آغاز می شود. به نظرم مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ که کمتر از ۲ ماه دیگر برگزار می شود، بهترین فرصت برای آماده شدن برای رقابت های جام ملت های آسیا است.

سرمربی سابق تیم ملی ایران درباره شانس صعود ایران از مرحله گروهی جام جهانی، گفت: ما در سخت ترین گروه جام جهانی قرار گرفتیم اما در فوتبال همه چیز اتفاق می افتد. تیم خیلی خوب کار می کند و امیدوارم نتایج خوبی را در جام جهانی بگیرد.

مهاجم اسبق تیم ملی کشورمان درباره مسابقات جام ملت های آسیا ۱۹۹۶ که سوم شدند، این طور گفت: در آن تورنمنت ما خوش شانس نبودیم. ما باید در آن سال قهرمان می شدیم چون توانایی برد هر تیمی در آن مسابقات را داشتیم. آرزوی ما قهرمانی و درخشش دوباره تیم ملی ایران در این دوره از رقابت ها است.

تیم ملی ایران در مرحله گروهی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات با تیم های عراق، یمن و ویتنام همگروه شد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه