کسب مقام چهارمی گیلان در نخستین دوره مسابقات شنای آب‌های آزاد کشور

در نخستین دوره مسابقات شنای آب‌های آزاد کشور، تیم گیلان به مقام چهارمی این رقابت‌ها دست‌یافت.

کسب مقام چهارمی گیلان در نخستین دوره مسابقات شنای آب‌های آزاد کشور

به گزارش هشت دی،خستین دوره مسابقات شنای آب‌های آزاد کشور با شرکت ۵۰ شناگر روز جمعه در ساحل بندر بوشهر برگزار شد.

در این رقابت‌ها که با حضور تیم‌های گیلان، بوشهر الف، منطقه آزاد اروند، کارگران اصفهان، بوشهر ب، بوشهر ج، بوشهر د، بوشهر ه، اصفهان، دانشگاه علمی و کاربردی البرز، اهواز، خراسان شمالی، کردستان، کهکیلویه و بویراحمد، مازندران و لرستان در سه گروه و ۱۲ رده سنی در مسافت‌های یک، دو، سه و چهار کیلومتری برگزار شد، تیم گیلان درمجموع سه گروه با کسب ۴۸ امتیاز در سکوی چهارم جای گرفت.

در این رقابت‌ها، تیم بوشهر الف با کسب ۱۱۶ امتیاز به مقام قهرمانی دست‌یافت و تیم‌های منطقه آزاد اروند با کسب ۱۱۲ امتیاز و کارگران اصفهان با کسب ۶۸ به ترتیب در مقام دوم و سوم جای گرفتند.

شناگران گیلانی در رده سنی ۲۰ تا ۲۴ سال توسط امین بابایی قانع، در رده سنی ۳۵ تا ۳۹ سال توسط صادق رحیمی پور و در رده سنی ۶۵ تا ۶۹ سال توسط هادی فتحی موفق به کسب سه مدال نقره و درمجموع ۴۸ امتیاز شدند.

محمد روغن چی و محمدمعین محتشمی در رده سنی ۱۴ تا ۱۹ سال به ترتیب با قرار گرفتن در مکان سیزدهم و نوزدهم در کسب امتیاز تیمی توفیقی نداشتند.

نخستین دوره مسابقات شنای آب‌های آزاد گرامیداشت ” روز ملی خلیج‌فارس ” با شرکت ۵۰ شناگر از هشت استان در قالب ۱۶ تیم در ساحل بندر بوشهر برگزار شد و گیلان با پنج شناگر به مقام چهارمی این مسابقات دست‌یافت.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه