رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان آستارا خبر داد

کشف بیش از ۲ تن پای مرغ غیربهداشتی در آستارا

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان آستارا از کشف و امحای دوهزار و ۱۰۰ کیلوگرم پای مرغ غیربهداشتی و بدون مجوز دامپزشکی از یک دستگاه خودروی ایسوزو در ایست بازرسی سه‌راه قلعه این شهرستان خبر داد.

کشف بیش از ۲ تن پای مرغ غیربهداشتی در آستارا

به گزارش هشت دی،بهرام پورضرب شامگاه جمعه در آستارا اظهار کرد: دوهزار و ۱۰۰ کیلوگرم پای مرغ غیربهداشتی و بدون مجوز دامپزشکی از یک دستگاه خودروی ایسوزو با همکاری مأموران انتظامی مستقر در ایست بازرسی سه‌راه قلعه این شهرستان کشف و به دلیل وضعیت ارگانولیپتیکی نامطلوب امحاء شد.

وی با بیان اینکه این مقدار پای مرغ کشف‌شده از مبدأ شهرستان آستارا در حال حرکت به استان اردبیل بود تصریح کرد: در این راستا راننده متخلف خودروی موردنظر پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی و ارزش ریالی این مقدار پای مرغ کشف‌شده نیز ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

به‌گفته رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان آستارا طی یک ماه گذشته، ۲۴۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیرقابل‌مصرف از کبابی‌ها، قصابی‌ها، مرغ‌فروشی‌ها، رستوران‌های بین‌راهی و ماشین‌های حمل فرآورده‌های خام دامی کشف و ۱۵ نفر نیز به تعزیرات حکومتی این شهرستان معرفی شده‌اند.

پورضرب از مردم خواست به‌منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام از خرید هرگونه گوشت فاقد برچسب و مهر بهداشتی دامپزشکی خودداری کرده و در صورت مشاهده تخلف بهداشتی مراتب را با شماره ۰۱۳۴۴۸۳۷۶۹۵ به کارشناسان و بازرسان مستقر در شبکه دامپزشکی آستارا اطلاع دهند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه