عضو شورای اسلامی شهر رشت:

عبور و مرور برای مردم و مسئولان در پیاده راه فرهنگی رشت یکسان باشد

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: نحوه تردد در پیاده راه فرهنگی رشت برای شهروندان و مدیران باید به یک روش اعمال‌شده و نباید به‌گونه‌ای عمل کرد که موجب بروز شائبه و دلخوری شهروندان شود.

عبور و مرور برای مردم و مسئولان در پیاده راه فرهنگی رشت یکسان باشد

به گزارش هشت دی،محمدحسن علیپور شامگاه جمعه در رشت اظهار کرد: اگر قرار است محدوده‌ای از شهر ه عنوان پیاده‌رو تعریف شود باید تمامی مدیران نیز به‌صورت پیاده در آن عبور و مرور کنند.

وی افزود: اگر مدعی عدالت محوری هستیم باید در تمامی موارد به این مهم توجه کنیم و نباید از عناوین مدیریتی و غیره سوءاستفاده شود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با تأکید بر ضابطه‌مند شدن تردد در پیاده راه فرهنگی رشت بیان کرد: نحوه تردد در پیاده راه فرهنگی رشت برای شهروندان و مدیران باید به یک روش اعمال‌شده و نباید به‌گونه‌ای عمل کرد که موجب بروز شائبه و دلخوری شهروندان شود.

علیپور با اشاره به برخی از عناوین خارج از چارت سازمانی در شهرداری رشت گفت: اخیراً موضوع تفکیک عنوان روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری رشت مطرح‌شده و قرار است فردی با عنوان روابط عمومی و فرد دیگری با عنوان امور بین‌الملل فعالیت کند.

وی افزود: عنوان روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری رشت همواره برای یک فرد و یک جایگاه مشخص تعریف‌شده  و تفکیک این عنوان خارج از چارت شهرداری و خلاف قانون است.

علیپور با ابراز گلایه از برگزار نشدن مراسم روز کارگر در شهرداری رشت تصریح کرد: قشر کارگر زحمات فراوانی متحمل می‌شوند و برگزاری مراسمی درخور شأن آنان به مناسبت روز کارگر اقدام کوچکی در راستای تجلیل از زحماتشان طی یک سال فعالیت است.

وی با اشاره به برگزاری جشن روز شوراها بیان کرد: بنده از قشر کارگر و همواره مدافع حقوق آنان هستم و چنانچه از قبل نسبت به عدم برگزاری جشن  روز کارگر  مطلع بودم در مراسم روز جشن شوراها نیز شرکت نمی‌کردم.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه