نماینده رودسر و املش در گفتگو با 8دی:

میزان درآمد گیلان به اندازه ۲ پروژه پتروشیمی کشور هم نمی رسد/ استاندار به حوزه های صنعتی و اقتصادی بیشتر توجه کند 

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با اشاره به اینکه فکر می کنم میزان درآمد استان گیلان به اندازه دو پروژه پتروشیمی کشور هم نمی رسد، اضافه کرد: از بخش صنعت در استان غافل هستیم.

میزان درآمد گیلان به اندازه ۲ پروژه پتروشیمی کشور هم نمی رسد/ استاندار به حوزه های صنعتی و اقتصادی بیشتر توجه کند 

اسدالله عباسی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی درباره لزوم نگاه چند بعدی به استان، اظهار کرد: از مسئولان استانی و کشوری می خواهم که یک بعدی به استان گیلان نگاه نکنند.

 

** علت عقب ماندگی گیلان نگاه یک بعدی به ظرفیت های استانی است

وی افزود: علت عقب ماندگی گیلان این است که سالیان سال است این استان را در یک بعد و آن هم حوزه کشاورزی می بینند.

نماینده مردم رودسر و املش با بیان اینکه در بخش کشاورزی ما نتوانستیم به نقطه مطلوب دست پیدا کنیم، گفت: اکنون هم اگر بخواهیم به گردشگری و بوم گردی یک بعدی نگاه کنیم این اجحاف در حق گیلان است و باید تمام ابعاد گیلان را نگاه کنیم.

عباسی با اشاره به اینکه باید به بعد اقتصاد و تولیدات متناسبی که درآمد سالانه مردم را بالا میبرد نگاه ویژه ای شود زیرا این موضوع برای جوانان اشتغال بیشتری ایجاد می کند و به ویژه اشتغال پایدار باید مورد توجه قرار بگیرد.

 

**پروژه پتروشیمی رودسر به دلیل عدم توجه مسئولان استانی و کشوری راکد و متوقف است

وی با بیان اینکه بخش پتروشیمی در استان باید مورد توجه قرار بگیرد، اضافه کرد: نمونه ای از فعالیت این بخش در ساحل رودسر انتخاب شد اما به دلیل عدم توجه مسئولان استانی و کشوری راکد و متوقف است.

عضو هیأت رئیسه مجلس تأکید کرد: از مسئولان استان به ویژه استاندار محترم انتظار دارم یک مقدار وقتش را به بخش اقتصادی به ویژه بخش پترپشیمی گیلان به ویژه رودسر اختصاص دهد تا ما حداقل از تمام توان استان استفاده کنیم.

 

** از بخش صنعت در استان غافل هستیم

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با اشاره به اینکه فکر می کنم میزان درآمد استان گیلان به اندازه ۲ پروژه پتروشیمی کشور هم نمی رسد، اضافه کرد: از بخش صنعت در استان غافل هستیم.

عباسی با بیان اینکه صنعت به ویژه صنایع تبدیلی و بسته بندی جزء اولویت ها قرار بگیرد، اظهار کرد: به عنوان یک بسته سیاستی اقتصاد استان گیلان مورد توجه مسئولان قرار بگیرد تا در آینده شاهد شکوفایی بحث اقتصاد در استان باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه