الحوثی خطاب به فلسطینیان: مسأله اولتان، دشمن صهیونیستی باشد

رئیس کمیته عالی انقلابی یمن در راهپیمایی عظیم شهروندان یمنی در حمایت از ملت فلسطین خطاب به شهروندان فلسطینی گفت: مسأله اولتان، دشمن صهیونیستی باشد.

الحوثی خطاب به فلسطینیان: مسأله اولتان، دشمن صهیونیستی باشد

به گزارش ۸دی به نقل از المسیره، محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلابی یمن طی سخنانی در اجتماع عظیم یمنی‌ها در صنعاء، خطاب به شهروندان فلسطینی گفت: خودتان را به آنچه در دنیای عرب اتفاق می‌افتد، مشغول نکنید و مسأله اولتان را دشمن صهیونیستی قرار دهید.

وی همچنین خطاب به فلسطینی‌ها افزود: با این روحیه معنوی و جهادی که اسرائیل نتوانسته بر آن غلبه کند، به مسیر خود ادامه دهید.

رئیس کمیته عالی انقلابی یمن گفت: با ائتلافی متشکل از ۷۱ کشور مقابله کردیم و در برابر هرگونه حضور آمریکا یا اسرائیل خواهیم ایستاد.

یمنی‌ها با برگزاری راهپیمایی پرشور با ملت فلسطین همبستگی کردند

شهروندان یمنی با برگزاری یک راهپیمایی پرشور در صنعاء بر همبستگی خود با ملت مظلوم فلسطین تاکید کردند.

امروز جمعه هزاران شهروند یمنی با برگزاری راهپیمایی پرشور با عنوان “قدس سرزمین مسلمانان و قبله اول آن‌ها است” با ملت فلسطین و قدس اعلام همبستگی کردند.

شهروندان یمنی در حالی که پرچم‌های فلسطین را حمل می‌کردند، با سردادن شعارهایی ضمن تاکید بر یکی بودن سرنوشت، تجاوزهای رژیم صهیونیستی و جنایات این رژیم علیه ملت مقاوم فلسطین را محکوم کردند.

تظاهرکنندگان تاکید کردند که علیرغم تجاوز ظالمانه‌ آمریکا و اسرائیل و مزدوران عربشان در منطقه به یمن، اما آن‌ها همچنان از ملت فلسطین حمایت می‌کنند.

در طول برگزاری این راهپیمایی سخنرانان بر حمایت ملت یمن و پایبندی آن‌ها به مسأله محوری امت و مخالفت آن‌ها با ضربه زدن به مقدسات اسلامی تاکید کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی، رژیم‌های عربی و شیخ‌نشین‌های خلیج فارس را مسؤول کامل تجاوزها و جنایات علیه ملت فلسطین دانستند.

شهروندان یمنی از آحاد امت اسلامی خواستند که به وظیفه خود در قبال مسأله اولشان عمل کرده و در راه یاری از ملت مظلوم فلسطین و مقدسات اسلامی که دشمن صهیونیستی برای یهودی‌سازی آن تلاش می‌کند، اقدامی جدی انجام دهند.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه