کریمی: اگر قرار است کمیته فنی دخالت مستقیم داشته باشند، باید خودشان پاسخگو باشند

سرمربی سپیدرود رشت گفت: اگر قرار است کمیته فنی باشگاه دخالت مستقیم در تیم داشته باشد، بهتر است خیلی شفاف بگویند که خودشان پاسخگوی هواداران خواهند بود.

کریمی: اگر قرار است کمیته فنی دخالت مستقیم داشته باشند، باید خودشان پاسخگو باشند

به گزارش۸دی علی کریمی در گفت‌وگویی درباره بقای تیم سپیدرود در لیگ برتر اظهار داشت: این مهم با کمترین امکانات لیگ برتری که یک تیم می‌تواند داشته باشد اول به لطف خدا و بعد حمایت هواداران که همیشه کنار تیم بودند و عاشقانه از سپیدرود حمایت کردند و همچنین تلاش بازیکنان محقق شد.

وی درباره آینده خود در این تیم خاطر نشان کرد: من دو سال دیگر با سپیدرود قرارداد دارم و همان‌گونه که روز اول متعهد شدم، به کارم ادامه خواهم داد. هنوز فرصت نکردیم برنامه‌ای را که برای سپیدرود در نظر داریم، اجرایی کنیم، چرا که تلاش ما حفظ تیم در لیگ برتر بود و بیشترین انرژی و وقت را روی مسائل روحی و روانی گذاشتیم. من دو سال دیگر قرارداد دارم و به آن پایبند هستم.

سرمربی سپیدرود ادامه داد: برنامه‌هایم را برای فصل آینده آماده کرده‌ام و منتظر مشخص شدن بودجه، سیاست‌گذاری و هدف باشگاه هستم.

کریمی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود قرار است کمیته فنی باشگاه سپیدرود درباره انتخاب بازیکنان نظر بدهد گفت: تا این لحظه نه کمیته فنی می‌شناسیم و نه باشگاه اعضای این کمیته را به ما معرفی کرده است. ای کاش به هواداران سپیدرود این افراد را معرفی می‌کردند تا مشخص شود چه کسانی قرار است برای این تیم تصمیم‌گیری کنند.

وی افزود: روز اول که با سپیدرود قرارداد بستم از مالک محترم باشگاه اختیار تام گرفتم، ایشان نیز در برنامه ۹۰ و شبکه باران در همان روز اول تمرین ما، از اختیار تام کادر فنی صحبت کرد، اما اکنون حرف‌هایی درباره کمیته فنی مطرح می‌شود.

سرمربی سپیدرود تأکید کرد: تا آنجا که من می‌دانم وظیفه کمیته فنی نظارت به کار کادر فنی است، اگر قرار است کمیته فنی بازیکن بگیرد و در امور فنی دخالت مستقیم داشته باشد، بهتر است خیلی شفاف بگویند که خودشان پاسخگوی هواداران خواهند بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه