کمبود نیروی انسانی در منابع طبیعی استان گیلان آسیبی جدی به حفاظت از انفال وارد می‌کند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در اداره‌کل منابع طبیعی گیلان گفت: کمبود نیروی انسانی و عدم پرداخت حقوق مزایای کارکنان منابع طبیعی استان گیلان آسیبی جدی به حفظ و حراست از انفال وارد می‌کند.

کمبود نیروی انسانی در منابع طبیعی استان گیلان آسیبی جدی به حفاظت از انفال وارد می‌کند

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدباقر احمدی صبح امروز در مراسم سالگرد شهید ناصر پیروی شهید منابع طبیعی استان گیلان اظهار داشت: با گذشت سیزده سال از شهادت این شهید گرانقدر آثار خدمت صادقانه او همواره در حفاظت از انفال استان گیلان مشهود است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی گیلان با اشاره به اینکه شهید ناصر پیروی قربانی عدالت و حفاظت از انفال شد تاکید کرد: خداوند به پاس جانفشانی‌ها و مسئولیت‌پذیری این شهید بزرگوار مدال بزرگ شهادت را به گردن او آویخت.

احمدی با بیان اینکه متجاوزان به انفال در اقدامات وحشیانه خود حیات موجودات زنده را به خطر می‌اندازند و در این راستا از هیچ جنایتی رویگردان نیستند گفت: صدا و سیما و اصحاب رسانه باید در راستای ترویج حفاظت از انفال فعالیت بیشتری داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه انسان در هر سمت و منصبی که باشد  حق تجاوز به انفال الهی را ندارد و فردای قیامت باید پاسخگوی عملکرد خود باشد افزود: نابودی انفال الهی به ویژه در استان گیلان برای دست‌اندرکاران حفاظت از این نعمت الهی همانند دردی بزرگ است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی گیلان با اشاره به اینکه عده‌ای به واسطه سودجویی سرمایه ملی را به تاراج می‌برند خاطرنشان کرد: برخی امروز خاک‌ مرغوب کشور را در حجم گسترده به کشور امارات منتقل می‌کنند در حالی که این اقدام خیانتی بزگ به کشور است.

احمدی با بیان اینکه امروز بلاهای گسترده‌ای به طور عمدی و سهوی بر سر جنگل‌ها و تالاب‌های استان گیلان آمده است خاطرنشان کرد: ویلا‌سازی و احداث سازه‌های عظیم در دل جنگل‌ها تنها آسیبی بزرگ به انفال و سرمایه‌های ملی گیلان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی گیلان  با انتقاد از وضعیت عرصه‌های جنگلی استان گیلان و با بیان اینکه بریدن یک درخت همانند قتل یک انسان است تصریح کرد: شهید پیروی به واسطه قانونمداری و مسئولیت پذیری نماد کامل قانونمندی در استان گیلان است.

احمدی  با بیان اینکه مردم ولی‌نعمت تمامی مسئولان هستند اما در حفاظت از انفال و سرمایه‌های ملی باید قانون بدون قید و شرط رعایت شود بیان کرد: حفظ و حراست از جنگل‌های استان گیلان نیازمند عزمی‌ راسخ و ارده‌ای آهنین در تمامی مسئولان و شهروندان گیلان است.

 وی با اشاره به کمبود نیروی انسانی در حوزه منابع طبیعی استان گیلان و با بیان اینکه عدم تامین این مقوله آفتی بزرگ برای منابع طبیعی استان گیلان است گفت: عدم حل مشکلات و پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و پرسنل منابع طبیعی گیلان به حفظ و حراست از انفال آسیب جدی وارد می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی گیلان با بیان اینکه در راستای تامین نیروی انسانی و پرداخت حقوق و مزایای کارکنان منابع طبیعی استان گیلان از استاندار گیلان انتظار حمایت ویژه داریم افزود: توجه به این مقوله حوزه حفاظت از انفال استان گیلان را توانمند می‌سازد.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه