مسئولان دولتی به مسئله اقتصاد مقاومتی اعتقاد ندارند

دبیر مجمع خیرین انقلابی کشور با انتقاد از عدم تحقق اقتصاد مقاومتی ‘گفت: متاسفانه مسئولان دولتی به مسئله اقتصاد مقاومتی اعتقاد ندارند و آمار ارائه شده توسط آن‌ها در حوزه تحقق اقتصاد مقاومتی دروغ است.

مسئولان دولتی به مسئله اقتصاد مقاومتی اعتقاد ندارند

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام والمسلمین ذکریا نیکویی ظهر امروز در دیدار با جانشین سپاه قدس گیلان در رشت اظهار داشت: طبق فرموده مقام معظم رهبری، راهکار درمان مشکل اقتصادی کشور توجه به اقتصاد مقاومتی است.

معاون تعلیم و تربیت آموزش سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به اجرای طرح‌های اشتغالزایی در استان کرمان تصریح کرد: این طرح‌ها در حال حاضر الگویی برای تمام کشور شده است.

دبیر مجمع خیرین انقلابی کشور با اشاره به همکاری این مجمع و بنیاد مستضعفان در راستای ساخت مدارسی برای گسترش اقتصاد مقاومتی در استان کرمان گفت: ما در گام نخست توانستیم دست دلالان را از محصولات کشاورزی استان کرمان قطع کنیم.

نیکویی با اشاره به مشکلات موجود در حوزه صادرات و بسته بودن “ال‌سی”ها تصریح کرد: در حال حاضر با کشورهای روسیه، قطر و عراق برای صادرات خرمای استان کرمان رایزنی شده و در مرحله نخست ۱۰۰ تن خرما به کشور روسیه صادر شده است.

معاون تعلیم و تربیت آموزش سازمان بسیج رسانه کشور با اعلام اینکه در حال حاضر حوزه صادرات در انحصار “یقه سفید‌ها” است خاطرنشان کرد: این مسئله بدان معنا است که واردات کالا در کشور بی‌رویه بوده و صادرات در انحصار افراد انحصارطلب است.

وی با تاکید بر لزوم همکاری مشترک در راستای بسته‌بندی مناسب محصولات تولیدی استان گیلان و صادرات آن‌ها به سایر کشور‌ها عنوان داشت: انجام این امر سبب رونق اشتغال در گیلان می‌شود.

نیکویی با انتقاد از عدم تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور تصریح کرد: متاسفانه مسئولان دولتی به مسئله اقتصاد مقاومتی اعتقاد ندارند و آمار ارائه شده توسط آن‌ها در حوزه تحقق اقتصاد مقاومتی دروغ است.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه