تولیت حرم امام خمینی (ره):

حرکت به سمت مهدوی‌شدن فلسفه اصلی انتظار است

تولیت حرم مطهر امام خمینی (ره) گفت: حرکت به سمت مهدوی‌شدن فلسفه اصلی انتظار است.

حرکت به سمت مهدوی‌شدن فلسفه اصلی انتظار است

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید حسن خمینی بعد از ظهر امروز در دیدار وزیر و مدیران آموزش و پرورش که در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد:  باید حافظ نظام باشیم و کفران نعمت نکنیم اما دردها و مشکلات جامعه نیز باید بیان شود تا بتوانیم به حل آنها بپردازیم.

وی بیان کرد: برخی از ما همیشه بدی‌های دیگران را بزرگ می‌کنیم اما هیچ‌گاه بدی‌های خود را نمی‌بینیم، این امر باعث ایجاد مشکل برای نفس انسان می‌شود.

تولیت حرم مطهر امام خمینی (ره) تصریح کرد: وقتی حضرت مهدی (عج) ظهور کنند، کسی در حکومت ایشان از گفتن حقیقت نمی‌ترسد، بلکه همه مردم به راحتی سخن می‌گویند.

وی خاطرنشان کرد: منتظر واقعی کسی نیست که دست بر روی دست گذاشته و تنها منتظر کسی باشد که جهان را نجات دهد، حرکت به سمت مهدوی شدن فلسفه اصلی انتظار است.

حسن خمینی گفت: آموزش و پرورش بهترین محل  برای شست‌و‌شوی قلب و آماده کردن انسان مهدوی شدن است تا بتوانیم خود را از زشتی‌ها و عیب‌ها پاک کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه نگاهمان به افق روشن آینده است، متذکر شد: باید از ظرفیت آموزش و پرورش برای تبیین صحیح افکار و اندیشه‌های امام خمینی (ره) برای آینده‌سازان کشور استفاده کنیم.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه