تسریع پروژه‌های گردشگری موجب رونق اقتصادی گیلان است

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت:توسعه و رونق اقتصادی در گرو توجه به صنعت گردشگری و تسریع روند اجرایی طرح های سرمایه گذاری است.

تسریع پروژه‌های گردشگری موجب رونق اقتصادی گیلان است

به گزارش ۸دی، رضا علیزاده اظهار کرد:در راستای تاکید استاندار گیلان برای اجرای طرح شبهای روشن که ایجاد نشاط اجتماعی و رونق اقتصادی در استان را دنبال می‌کند،با نگاه ویژه ای ابعاد موضوع مورد تحلیل قرار گرفت و ظرفیت های موجود امکان سنجی شد.

وی با بیان اینکه طرح شهر شب های روشن‌ با هدف ارائه خدمات ۲۴ ساعتی به مردم و گردشگران طرحی شده،افزایش درآمد حاصل از فروش برای برخی مشاغل که با نیاز گردشگر در ارتباط است را مورد تاکید قرار داد و گفت:توسعه گردشگری شهری،مدیریت اوقات فراغت شبانه شهروندان، مسافران و گردشگران، ایجاد فرصت‌های جدید اشتغال پایدار، کمک به شادابی و نشاط مردم،استفاده از فرصت شب برای دور هم بودن اعضای خانواده در بازارهای شبانه و کمک به کاهش افسردگی از اهداف اجرای این طرح است .

علیزاده خاطرنشان کرد:اجرایی شدن این طرح به عنوان یک تحول مثبت می‌تواند در حوزه اقتصاد خرد پویایی و خلاقیت ایجاد کند و عنصر گردشگری در شهرهای گردشگرپذیر را پررنگتر سازد .

وی در ادامه با اشاره به جزییات چند طرح جدید گردشگری،رفع موانع سرمایه‌گذاری برای صاحبان طرح‌های گردشگری را از موضوعات مهم برای توسعه این صنعت در گیلان خواند و افزود:توسعه و رونق اقتصادی در گرو توجه به صنعت گردشگری و تسریع روند اجرایی طرح های سرمایه گذاری‌ها است .

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان خواستار حمایت و تعامل همه دستگاه های دولتی در پیشبرد سرمایه گذاری در استان شد.

منبع: رشت پرس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه