برخی تصور می‌کردند اگر با کدخدا مذاکره کنیم مشکلات حل می‌شود

یک پژوهشگر مسائل سیاسی با بیان اینکه برخی فکر می‌کردند برای حل مشکلات باید با کدخدا یعنی آمریکا مذاکره کنیم، گفت: عده‌ای می‌گفتند با مذاکره برخی مشکلات اقتصادی حل می‌شود اما اشتباه بودن این تصور ثابت شد.

برخی تصور می‌کردند اگر با کدخدا مذاکره کنیم مشکلات حل می‌شود

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از جهان، محمدصادق کوشکی پژوهشگر مسائل سیاسی در گفت‌و‌گو با فارس، درباره مخالفت برخی مقامات آمریکایی با حضور حمید ابوطالبی به عنوان نماینده ایران درسازمان ملل، اظهارداشت: غربی‌ها دخالت‌ها و کارشکنی‌های فروانی در تاریخ حیات جمهوری اسلامی در امور داخلی کشور انجام داده اند اما این اقدام تاکنون سابقه نداشته است.

وی افزود: اقدام اخیر آمریکا نتیجه کوتاه آمدن دولت است زیرا برخی افراد درون دولت با روحیه خود باعث شده‌اند کار بجایی برسد که حتی درباره نماینده ایران در سازمان به اظهار نظر بپردازند که این امر هشداری جدی به مسئولان دستگاه سیاست خارجی کشور است.

کوشکی با بیان اینکه برخی فکر می‌کردند برای حل مشکلات باید با کدخدای دنیا یعنی آمریکا مذاکره کنیم، یادآور شد: برخی افراد تصور می‌کردند با مذاکره برخی مشکلات اقتصادی حل می‌شود اما کاملا مشخص شد که کدخدا تمایل به حکمرانی و اربابی دارد.

وی در پایان تصریح کرد: غرب امروز با رفتارهای خود پاسخ مواضع منفعلانه برخی مسئولین را داده است اما با تعجب مشاهده می‌کنیم که همه چیز به مذاکره با آمریکا گره زده شده است که قطعا چنین رویکردی بسیار اشتباه است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه