عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس

نام وزارت کار را باید به وزارت بیکاری تغییر داد !

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی گفت:دولت با شرایط فعلی که برای امر اشتغال ایجاد کرده باید نام وزات کار را به وزارت بیکاری تغییر دهد.

نام وزارت کار را باید به وزارت بیکاری تغییر داد !

به گزارش ۸دی، حسین مقصودی نماینده سبزوار با بیان اینکه متاسفانه نگاه مثبت و عملی به کارگران وجود ندارد افزود:درشرایطی که شنیده ها حاکی از این است که برخی ادارات حقوقشان توسط فلان مقام دولتی افزایش ۵۰ درصدی داشته،شاهدیم که کارگران کشور با تاخیر پرداخت حقوق و دستمزد روبه رو بوده و هنوز حتی عیدی خود را دریافت نکرده اند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی با تاکید بر اینکه کارگران گناهی ندارند و البته کسی را ندارند که ازآنها حمایت کند گفت:باید سرکشی به اوضاع و احوال کارگران بصورت عملیاتی و میدانی صورت گیرد و مقامات مسئول به شهرک های صنعتی سر بزنند و ببینند چند ماه است که این قشر زحمت کش حقوق نگرفته اند.

وی یادآور شد: درست است که شرایط اقتصادی کشور و کسب و کار مشکل دارد ولی این دلیل نمی شود که حق کارگر ضایع شود.

مقصودی با اشاره به اینکه کارگر پخش آسفالت سبزوار بوده و شرایط کارگران را درک می کند گفت:از رئیس جمهور محترم می خواهم فکری به حال کارگران شرکتی که تعیین وضعیت نیستند و قرارداد های آنان مشخص نیست و امنیت شغلی ندارند و هر روز با ترس اخراج مواجه هستند داشته باشد.

نماینده سبزوارافزود: کارگران عزیز با تمام مشقت ،با امید به آینده برای سازندگی ایران کار می کنند و باید قدردان باشیم ولی متاسفانه به جای اینکه بر دست آنان بوسه بزنیم غل و زنجیر بر دست و پایشان زده ایم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه