همزمان با میلاد امام زمان(عج)؛

اجرای طرح مردمی “عطر خوش انتظار” با توزیع ۱۱۸۴ شاخه گل در مسکن مهر رشت

همزمان با فرارسیدن میلاد حضرت ولیعصر(عج) طرح “عطر خوش انتظار” با توزیع ۱۱۸۴ شاخه گل به نیت تعداد سال های پر برکت عمر امام زمان همراه با بسته های شیرینی در بین شهروندان ساکن شهرک مسکن مهر اجرا می شود.

اجرای طرح مردمی “عطر خوش انتظار” با توزیع ۱۱۸۴ شاخه گل در مسکن مهر رشت

حجت الاسلام سجاد خداپرست، امام جماعت مسجد صاحب الزمان شهرک مسکن مهر رشت در گفت وگو با خبرنگار هشت دی با اشاره به اجرای طرح “عطر خوش انتظار”، اظهار کرد: در این طرح ۱۱۸۴ شاخه گل به نیت تعداد سال های پر برکت عمر امام زمان (عج) همراه با بسته های شیرینی در بین شهروندان ساکن این شهرک توزیع می شود.

وی با اشاره به سابقه این کار نیک و مردمی بیان‌کرد: سال گذشته در روز عید غدیر نیز ۱۰۰۰ شاخه گل رز بین همسایه های اطراف مسجد توزیع شد.

امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) شهرک مهر با بیان اینکه این کار در سه فاز دسته بندی توسط خواهران، توزیع توسط برادران و نوجوانان مسجد و فاز سوم برپایی جشن انجام می شود، افزود: در هر یک از جعبه های گل و شیرینی یک دعوتنامه برای حضور در این جشن وجود دارد.

حجت الاسلام خداپرست با اشاره به اینکه این کار نیک چه در مسئله نقدینگی و چه در بحث توزیع و تهیه کاملا مردمی است، گفت: برای انجام این فعالیت ها ۲۵۰ نفر ساعت کار در فاز اول و دوم پیش بینی می شود.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه