دفن روزانه ۲۰۰۰ تن پسماند در گیلان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان گفت: روزانه ۲ هزار تن پسماند در استان گیلان دفن می‌شود.

دفن روزانه ۲۰۰۰ تن پسماند در گیلان

به گزارش ۸دی، حجت شعبان‌پور ظهر امروز در همایش روز شوراها در رشت اظهار داشت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی هر زمان انجام امور را به مردم و نمایندگان آن‌ها سپردیم بسیار موفق‌تر از نیروهای دولتی عمل کردند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با اعلام اینکه در حال حاضر ۶ هزار و ۷۸۷ نفر به عنوان منتخب مردم در شوراهای اسلامی استان گیلان فعالیت می‌کنند گفت: از این تعداد ۲۷۶ نفر در شوراهای شهر و ۶ هزار و ۵۰۲ نفر در شوراهای روستا حضور دارند.

شعبان‌پور با بیان اینکه از مجموع اعتبارات مصوب شده برای شوراهای اسلامی استان گیلان در سال ۹۵ فقط ۴۰ درصد آن محقق شده است تصریح کرد: مجموع اعتبارات مدیریت شهری در استان گیلان کمتر از ۲ هزار میلیارد است و با چنین اعتباری امکان مدیریت شهرستان‌ها وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه شوراهای اسلامی استان گیلان باید به‌دنبال جذب سرمایه‌گذار باشند خاطرنشان کرد: شوراهای اسلامی استان گیلان باید تلاش کنند تا درآمدی پایدار برای خود ایجاد کرده و از حضور گردشگران برای رونق اقتصادی استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان خاطرنشان کرد: ما در کارگروه توسعه شهرهای استان گیلان در تلاش هستیم تا موانع موجود در مسیر اجرای طرح‌های درآمدزا را در چارچوب قانون برطرف کنیم.

شعبان‌پور رفع مشکل پسماند و همچنین گسترش فرهنگ تفکیک زباله از مبداء را نیازمند برنامه‌ریزی دقیق دانست و اظهار داشت: روزانه ۲ هزار تن پسماند در استان گیلان دفن می‌شود.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه