نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی:

شوراها در راستای نارضایتی مردم قدم برندارند

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی خدمت نکردن به مردم را از مصادیق غفلت برشمرد و گفت: شوراها در راستای نارضایتی مردم قدم برندارند.

شوراها در راستای نارضایتی مردم قدم برندارند

به گزارشهشت دی؛حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدمهدی افتخاری شامگاه یکشنبه در همایش شوراهای شفت اظهار کرد: قرآن و عترت دو ودیعه پیامبر به بشر است و هرچقدر به آن تمسک بجوییم کمتر دچار انحراف خواهیم شد.

وی با اشاره به برخی غفلت‌ها افزود: بی‌توجهی و کم‌توجهی نسبت به اصول و فروع امورات مردم از مصادیق غفلت است و اگر من نسبت به مسکن، معیشت و اقتصاد بی‌توجه و یا کم‌توجه باشم غفلت کرده‌ام.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدگاه شهید مطهری و هشدار وی نسبت به اصول گفت: مرگ و برزخ در زندگی از اصول است و باید همه مراقب باشند تا در قلم، قدم، حق و سایر موارد چیزی کم نگذارند.

وی با اشاره به وظایف نمایندگان مردم در پارلمان‌ها گفت: باید به‌گونه‌ای برای مردم خدمت کرد که اگر ما نبودیم از ما به‌درستی یاد کنند و یا اگر در بستر بیماری بودیم از ما سراغ بگیرند.

افتخاری با بیان اینکه با استخاره به قرآن وارد جریان خدمتگزاری به مردم وارده شده افزود: ممکن است در مسیر خدمت‌گزاری ناسزا و بدگویی بشنویم اما اگر یک گره از مردم بازکنید لذتی دارد که همه ناسزاها از یاد خواهد رفت.

وی در مجلس با بیان اینکه خدمت نکردن به مردم غفلت است افزود: همه مسئولان و شوراها باید با تعامل و همکاری مشکلات مردم را حل کنند و از جناح‌بازی و سیاسی‌کاری دست‌بردارند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه نباید در جایگاه حقوقی هر حرفی را بیان کرد گفت: توسعه فومن و شفت به کمک شوراها رقم می‌خورد و مردم ولی‌نعمت انقلابند و شوراها در راستای نارضایتی مردم قدم برندارند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه