رئیس شوراهای اسلامی شهرستان شفت:

لباس سیاست شوراها را از خدمت به مردم دور می‌کند

رئیس شوراهای اسلامی شهرستان شفت با بیان اینکه لباس سیاست شوراها را از خدمت به مردم دور می‌کند گفت: قرار بود تعاونی دهیاران به‌عنوان بازوان شوراها در شهرستان فعال شود اما اکنون رها شده است.

لباس سیاست شوراها را از خدمت به مردم دور می‌کند

به گزارشهشت دی؛ امیر شکاری شامگاه یکشنبه در همایش شوراهای شهرستان در شفت اظهار کرد: شورا نمی‌تواند لباس سیاست را در کرسی شورا بپوشد چون آن‌ها را از خدمت به مردم دور می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه شوراها باید دست از سیاسی‌کاری بردارند افزود: تمام هدف ما یکدلی و کمک با مجموعه دولت است تا مشکلات مردم حل شود.

رئیس شوراهای اسلامی شهرستان شفت با اشاره به پیشتازی ایران در برون‌رفت از مشکلات با مشورت گفت: شوراها در بسیاری از موانع توانسته‌اند با خردورزی و مشورت در شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مشکلات را حل کنند.

عضو شورای اسلامی شهر شفت با تأکید بر اینکه نباید از پروژه‌های بزرگ شهرستان نظیر سد لاسک و راه شفت زنجان و احداث میدان در ورودی شهرستان صحبت کرد افزود: پروژه‌های بزرگی در شهرستان شفت نظیر انتقال آب شرب و گردشگری در شهرستان آغازشده و مسئولان تلاش‌های را در این راستا انجام داده‌اند و نیاز به همکاری شوراهای شهر و روستا است.

شکاری با اشاره به رویکرد دولت در حوزه بوم گردی گفت: مفاهیم بوم گردی در بازه زمانی کم در شهرستان به نحو مطلوب سیاست‌گذاری شده و باید به فال نیک گرفته شود.

وی با تأکید بر اینکه شوراها باید همگام با مسئولیت سیاست‌های دولت را در روستاها پیگیری کنند خاطرنشان کرد: طرح‌های بسیار زیادی در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف از سوی دولت شروع‌شده و باید شوراها همگام با مسئولان تلاش کنند تا خدمات ارزنده به مردم ارائه شود.

رئیس شوراهای اسلامی شهرستان شفت با اشاره به نوپا بودن شورا در کشور افزود: چالش‌های عدیده‌ای در سطح روستاها و شهرها وجود دارد که به دلیل کمبود امکانات مطالبات مردم پاسخ داده نمی‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر شفت با تأکید بر استفاده از ظرفیت تعاونی دهیاران گفت: قرار بود تعاونی دهیاران به‌عنوان بازوان شوراها در شهرستان فعال شود اما اکنون رها شده است.

شکاری مشورت گرفتن از شوراها را از دغدغه‌ها برشمرد و افزود: مشورت نگرفتن از منتخبین مردم در امور اصلی شهرستان ازجمله دغدغه‌های ما است که جا دارد مسئولان ازجمله نماینده مردم در مجلس و فرماندار در این حوزه نهایت اهتمام را داشته باشند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه