نماینده آستانه اشرفیه در گفتگو با 8دی:

لزوم نظام مند کردن و ساماندهی واردات در حمایت از کالای ایرانی/ نمی توان با سودهای بانکی بالا از تولید ملی حمایت کرد

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه نظام مند کردن و ساماندهی واردات در حمایت از کالای ایرانی مهم است، گفت: نمی توان با سودهای ۱۸تا ۲۰درصدی بانکی از تولید ملی حمایت کرد.

لزوم نظام مند کردن و ساماندهی واردات در حمایت از کالای ایرانی/ نمی توان با سودهای بانکی بالا از تولید ملی حمایت کرد

محمد حسین قربانی در گفت و گو با خبرنگار هشت دی در مورد لزوم حمایت از کالای ایرانی، اظهار کرد: مقام معظم رهبری امسال در قالب شعار حمایت از کالای ایرانی بر لزوم حمایت از تولید ملی تأکید دارند.

وی ادامه داد: برای حمایت از کالای ایرانی باید مقوله های مهمی را مدنظر قرار داد که هر کدام لازم و ملزوم اند.

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به اینکه تولیدکنندگان ما اهتمام جدی در رابطه با کیفی سازی تولیدات داشته باشند، تصریح کرد: تولید کنندگان ما با برند سازی باید با کالاهای خارجی و وارداتی رقابت کنند.

قربانی با تأکید بر اینکه باید در راستای حمایت از کالای ایرانی تسهیلات ارزان قیمت در اختیار تولید کنندکان داخلی قرارداد، اضافه کرد: نمی توان با سودهای ۱۷، ۱۸تا ۲۰درصدی تسهیلات بانکی از تولید ملی حمایت کرد و مورد توجه قرارداد.

نماینده مردم آستانه و کیاشهر در مجلس با بیان اینکه نظام مند کردن و ساماندهی واردات در حمایت از کالای ایرانی مهم است، تصریح کرد؛ از طرف دیگر هم باید مبارزه جدی با قاچاق کالا داشت.

وی با اشاره به اینکه این اقدامات باید با ساز و کار منظم و روتینی مورد توجه قرار بگیرد، اظهار کرد: تحقق این شعار روی کاغذ و شعاری محقق نمی شود و باید مؤلفه های ذکر شده مورد توجه قرار بگیرد تا تولید رونق بگیرد و در امتداد آن اشتغال زایی شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه