برگزاری ۷۵۰نماز جمعه در کشور/نمازهای جمعه بالابرنده فرهنگ جامعه است

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه به برکت برپایی نمازهای جمعه در سراسر کشور، فکر مردم سیاسی و جهانی شده است، گفت: نمازهای جمعه بالابرنده فرهنگ جامعه است.

برگزاری ۷۵۰نماز جمعه در کشور/نمازهای جمعه بالابرنده فرهنگ جامعه است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از دیار باران، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی عصر دیروز در دیدار مدیران و کارمندان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان که در بیت ایشان برگزار شد با اشاره به اینکه یکی از حسنات امام خمینی(ره) تشکیل جمهوری اسلامی ایران بود، اظهار کرد: امام(ره) سبب این شد که ما ریزه‌خوار اخوانی‌ها و علمای مصری نباشیم.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه انقلاب مصر به خاطر وجود تکفیری‌ها و سلفی‌ها به نتیجه نرسید و مصادره شد، تاکید کرد: امام خمینی(ره) انقلابی را به وجود آورد که متفکران آزاده دنیا آن را می‌پسندند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی هرگز زیر بار ظلم نرفته و به هیچ کشوری نیز ظلم نکرده است و مردم دنیا نیز خواهان همین رویکرد هستند.

آیت‌الله قربانی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) علاوه بر جمهوری اسلامی سه حسنه دیگر نیز به یادگار گذاشتند، افزود: کمیته امداد، بنیاد مسکن و برپای نماز جمعه از جمله این حسنات هستند.

وی به تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی توسط امام راحل(ره) اشاره کرد و گفت: فعالیت در روستا به‌عنوان شاخص‌ترین رویکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مورد توجه است.

آیت‌الله قربانی با بیان اینکه روستاها اگر خالی شوند، پشتوانه ملت از بین می‌رود، اظهار کرد: خالی شدن روستاها از مردم مسائل اقتصادی و امنیتی ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه یکی از اقدامات بنیاد مسکن باید این باشد که به مردم روستاها دلگرمی بدهد، تصریح کرد: این دلگرمی می‌تواند در فراهم کردن امکاناتی مانند گاز، آب و تلفن و یا تعمیر خانه‌های روستایی و جاده‌های روستایی باشد.

آیت‌الله قربانی با بیان اینکه بنیاد مسکن عامل مهمی برای نگهداری مردم در روستاهاست، خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن باید برای ارتقای فرهنگی مردم نیز تلاش کند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه به برکت برپایی نمازهای جمعه در سراسر کشور، فکر مردم سیاسی و جهانی شده است، گفت: نمازهای جمعه بالابرنده فرهنگ جامعه است.

وی به برگزاری ۷۵۰ نماز جمعه در سراسر کشور خبر داد و گفت: امام خمینی(ره) بنیان جامعه را با فرهنگ اسلامی پرورش داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
صادقی
اگر برخی از ائمه جمعه ما مصادیق تقوا را در خودشان و اطرافیانشان تقویت کنند، نماز جمعه تایر گذار خواهد بود
کبیر
در این جلسه از چای گیلان چیزی مطرح نشد؟
م
کسی از م م خبر نداره؟ نگرانش هستیم؟ کم پیداس لطفا اگه خبری داشتید اطلاع بدید داره طلبه می شه؟؟؟؟!!!! تو رو خداااااااااا
در حاشیه