عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خبر داد

افتتاح مراکز درمانی شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل با حضور وزیر بهداشت

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات مثبت دولت در حوزه بهداشت و درمان گفت: مراکز درمانی شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل با حضور وزیر بهداشت افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

افتتاح مراکز درمانی شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل با حضور وزیر بهداشت

به گزارش هشت دی،ذبیح‌الله نیکفر  در سیاهکل با بیان اینکه امنیت را مرهون خون شهدا و سلامت را مدیون پیام‌آوران عرصه بهداشت و درمان هستیم اظهار کرد: باید در هفته سلامت مردم را با خدمات دولت در عرصه بهداشت و سلامت آگاه کنیم.

وی از بهره‌برداری یک بیمارستان در شهرستان سیاهکل خبر داد و گفت: به همت و پشتکار کادر درمانی و وزارت بهداشت و درمان بیمارستانی با سرمایه دو میلیارد تومان با مساحت تقریبی سه هزار مترمربع با حضور وزیر بهداشت و درمان هم‌زمان با بیمارستان دکتر پیروز و میلاد لاهیجان افتتاح خواهند شد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات مثبت دولت در حوزه بهداشت و درمان افزود: شش واحد خانه بهداشت در دولت یازدهم و دوازدهم در شهرستان سیاهکل به بهره‌برداری رسیده که نشان می‌دهد کیفیت و کمیت خدمات بهداشتی در شهرستان بهبودیافته است.

نیکفر با تأکید بر اینکه تجهیز درمان بستر و تهیه آمبولانس در مراکز درمانی پیرکوه و دیلمان از نیازمندی‌های شهرستان‌ها است گفت: برای تجهیز درمان بستر معاون وزیر بهداشت قول مساعد همکاری داده و امیدواریم در سال ۹۷ اجرایی شود.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه