عدم اتکا به منابع غنی اسلامی، یکی از آسیب های بزرگ فرهنگی گیلان است

مسئول سازمان بسیج هنرمندان گیلان: ما نیاز به تشکیل اتاق فکرها و کارگروه هایی داریم که از متخصصان دلسوز انقلابی و جوانان تشکیل شود تا از منابع انقلابی، راهکارها را استخراج و احیا کنند تا جامعه از آسیب ها واکسینه شود.

عدم اتکا به منابع غنی اسلامی، یکی از آسیب های بزرگ فرهنگی گیلان است

کیومرث دولتی در گفت وگو با خبرنگار سرویس فرهنگی ۸دی نیوز با اشاره به نام گذاری سال ۹۳ به سال اقتصاد،فرهنگ و عزم ملی و مدیریت جهادی، اظهار کرد:آسیب های فرهنگ ی زیادی جامعه ما در برگرفته است.

وی با بیان اینکه یکی دلایل به وجود آمدن این آسیب ها سالها تهاجم فرهنگی است که دشمنان علیه ایران به کار گرفته اند،گفت: تداوم این امر در طی سالها آسیب های جدی بر فرهنگ جامعه ایجاد کرده است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان گیلان،عدم برنامه ریزی و ضعیف بودن همت مسئولان در جهت اشاعه فرهنگ انقلابی اسلامی را مورد تاکید قرارداد و افزود:لزوم از بین بردن این آسیب ها عزم ملی و مدیریت جهادی است.

وی عبور از گردنه های پر پیچ و خم اقتصادی را نیازمند تدوین برنامه های استراتژیک و راهبردی توسط مدیران اهل فن دانست و گفت: لازم است کسانی در حوزه فرهنگ تصمیم گیری کنند که خودشان دستی بر آتش دارند.

دولتی به کار گیری متخصصان حوزه دین و فرهنگ در امور برنامه ریزی را مورد تاکید قرارداد و اظهار کرد: ما نیاز به تشکیل اتاق فکرها و کارگروه هایی داریم که از متخصصان دلسوز انقلابی و جوانان تشکیل شود تا از منابع انقلابی راهکارها را استخراج و احیا کنندتا جامعه از آسیب ها واکسینه شود.

وی با بیان اینکه یکی از آسیب های بزرگ فرهنگی استان گیلان عدم اتکا به منابع غنی اسلامی و دینی است، گفت:پیروی  از الگوهای غربی یکی از بزرگترین آسیب های فرهنگی در استان است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان گیلان، با اتکا به منابغ غنی اسلامی، مطمئنا علاوه بر حل مشکلات این حوزه میتوان الگوهای متناسب و متنوعی را به تشنگان این حوزه در سراسر جهان ارائه دهیم ،اظهار کرد: تنها راه لبیک به به نامی  که رهبر معظم انقلاب برای سال جدید برگزیدند اتکا به ارزشهای اسلامی و ایرانی است.

وی عدم توجه و رسیدگی به مسائل و موضوعات فرهنگی استان  را موجب ایجاد ناهنجاری و آسیب‌های اجتماعی فراوان در سطح جامعه دانست و بیان کرد: مسائل  اجتماعی و فرهنگی هر جامعه ای باید ریشه ای حل شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه