شایعه در رشت؛ نظرمحمدی به جای کریمی؟

با پایان فصل و بقای سپیدرود در لیگ برتر،‌ مدیران باشگاه به فکر این هستند که خیلی زود تکلیف تیم‌شان را برای فصل آینده مشخص کنند.

شایعه در رشت؛ نظرمحمدی به جای کریمی؟

به گزارش ۸دی، علی کریمی سرمربی سرخ‌پوشان رشتی که با این تیم نتایج قابل قبولی کسب کرد، در هفته‌های پایانی به شدت با مالک باشگاه سپیدرود دچار مشکل شد و این اختلاف نظر با مصاحبه‌های کریمی و بیانیه‌های باشگاه به اوج خود رسید. حالا با پایان فصل و بقای سپیدرود در لیگ برتر،‌ مدیران باشگاه به فکر این هستند که خیلی زود تکلیف تیم‌شان را برای فصل آینده مشخص کنند.

با توجه به اتفاقات اخیر و عدم تمایل باشگاه سپیدرود برای تمدید قرارداد با دستیاران کریمی،‌ به نظر می‌رسد کار این مربی هم در رشت به اتمام رسیده است. با وجود اینکه هنوز دو سال از قرارداد کریمی با سپیدرود باقی مانده، اما پس از تنها یک روز از اتمام فصل هفدهم لیگ برتر، نام چند مربی اطراف این تیم شنیده می‌شود و حتی مذاکراتی هم در این خصوص انجام شده است. فردی که گفته شده به نیمکت سپیدرود نزدیک‌تر از بقیه است، علی نظرمحمدی سرمربی پیشین تیم است.

جواد تن‌زاده مالک و سایر مدیران باشگاه سپیدرود امشب (شنبه) جلسه‌ای را در خصوص موضوعات مختلف باشگاه برگزار و در مورد آینده باشگاه تصمیم‌گیری خواهند کرد.

منبع: آی اسپورت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه