گرانی ۱ تا ۴.۵ میلیون تومانی خودرو + جدول قیمت

امروز بازار انواع خودروهای داخلی نسبت به هفته گذشته شاهد افزایش یک تا ۴ میلیون تومانی قیمت هاست.

گرانی ۱ تا ۴.۵ میلیون تومانی خودرو + جدول قیمت

به گزارش ۸دی، کاهش عرضه خودرو در بازار باعث شده تا انواع خودروهای داخلی نسبت به هفته گذشته شاهد افزایش یک تا ۴ میلیون و ۵۰۰ تومانی قیمت ها باشد، البته روند افزایش قیمت ها ساعتی بوده و قیمت‌های صبح و ظهر تفاوت دارد.

بررسی بازار امروز خودرو نشان میدهد قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک با افزایش ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی نسبت به هفته گذشته با قیمت ۶۳ میلیون تومان به فروش می رسد. دنا نیز با افزایش یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی با قیمت ۴۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با افزایش ۸۰۰ هزار تومانی با قیمت ۳۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با افزایش ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی با قیمت ۴۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروخته می شود.

به گزارش تسنیم همچنین ساندرو استپ وی اتوماتیک هم با افزایش ۳ میلیون تومانی با قیمت ۷۱ میلیون تومان، پژو ۲۰۶صندوق دار با افزایش ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی با قیمت ۴۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، پژو ۴۰۵ اس ال ایکس با افزایش ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی با قیمت ۳۵ میلیون تومان، تندر پلاس با افزایش یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی با قیمت ۶۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان مورد معامله قرار می گیرد.

قیمت تعدادی از خودروهای داخلی تا ظهر امروز به شرح زیر است:

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه