باید تمام انتصابات با هماهنگی من صورت گیرد

در حالی که نماینده صومعه سرا روی کار آمدن بستگان خود را در سمتهای مدیریتی شهرستان نفی میکند اما این روند همچنان و با شدت بیشتری ادامه دارد.

باید تمام انتصابات با هماهنگی من صورت گیرد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از خبرگزاری صومعه سرا، انتصاب بخشدار گوراب زرمیخ پس از ۹ماه روز گذشته در حالی انجام گرفت که دراین مدت معاون فرماندار صومعه‌سرا سرپرستی این بخشداری را پس از ابراهیم چراغی برعهده داشت.

با روی کار آمدن غلامحسین رجبی فرماندار دولت تدبیر و امید میخ بسیاری از بستگان درجه اول ستاد مهندس خصوصی برای بخشدار شدن به سنگ خورد.

اما سرانجام پس از کش و قوس های فراوان شانزدهمین نفر از اتوبوس مدیریتی اقوام مهندس خصوصی در بخشداری گوراب زرمیخ پیاده شد و طی حکمی مهندس بهرام علیزاده معاون عمرانی فرمانداری صومعه سرا که از بستگان همسر محمدرضا خصوصی برادر نماینده صومعه سرا است، به عنوان بخشدار گوراب زرمیخ معرفی گردید.

شنیده ها حکایت از آن دارد که در مراسم معارفه بخشدار گوراب زرمیخ، مختار رضایی گزارشی از عملکرد خود به عنوان سرپرست ارائه کرده و سپس آقای خصوصی نماینده صومعه سرا پس از ارائه سخنان خود در زمینه و حوزه های مختلف شهرستان صومعه سرا گفت: باید تمام انتصابات با هماهنگی من صورت گیرد!!

بسیاری از حاضران  هنگام خروج از جلسه می گفتند: هنگامی که بحث از خصوصی سازی می شود مهندس خصوصی خود را بی خبر از جریان می داند اما امروز در حرف هایش تناقض وجود دارد و همه تغییرات را منسوب به خود می داند.

لازم به ذکر است چندی پیش نیز در شبکه سراسری خبر صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران این موضوع در قالب طنز به انتقاد کشیده شده بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه