حساسیت کشورهای دیگر نسبت به همکاری های ایران و روسیه غیر منطقی است

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه همکاریها ایران و روسیه به عنوان دو کشور مستقل، مسیر عادی خود را طی می کند گفت: حساسیت کشور های دیگر نسبت به همکاری های ایران و روسیه در ابعاد مختلف، غیر منطقی است.

حساسیت کشورهای دیگر نسبت به همکاری های ایران و روسیه غیر منطقی است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از مهر، مرضیه افخم گفت: همکاریها ایران و روسیه به عنوان دو کشور مستقل، مسیر عادی خود را طی می کند و استفاده از ظرفیتها‌ی مختلفی که وجود دارد مورد توجه مسئولین اقتصادی و تجار و فعالان بخشهای ذیربط در دو کشور است.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت : ایران و روسیه ظرفیتهای بسیاری برای همکاری و توسعه مناسبات اقتصادی و تجاری دارند و حساسیت کشور های دیگر نسبت به همکاری های ایران و روسیه در ابعاد مختلف ، غیر منطقی است .

افخم در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی دولت در خصوص ابراز نگرانی آمریکا از امضای قرار داد نفتی بین ایران و روسیه اظهار داشت: همکاریهای ایران و روسیه به عنوان دو کشور مستقل ، مسیر عادی خود را طی میکند و استفاده از ظرفیتهای مختلفی که وجود دارد مورد توجه مسئولین اقتصادی و تجار و فعالان بخشهای ذیربط در دو کشور است.

وی افزود : ایران و روسیه ظرفیتهای بسیاری برای همکاری و توسعه مناسبات اقتصادی و تجاری دارند .

سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: دو کشور همسایه بطور طبیعی و بر اساس اصول ، تعهدات و مبانی حقوقی بین المللی از این ظرفیتها برای گسترش همکاری ها استفاده می کنند تا روابط سیاسی ، اقتصادی ، تجاری و فرهنگی را در حوزه های مختلف توسعه دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه