امام‌جمعه سیاهکل:

ساماندهی بازار سیاهکل با دقت انجام شود

امام‌جمعه سیاهکل با اشاره به ساماندهی بازار هفتگی سیاهکل، گفت: می‌بایست برای بازار روز دوشنبه و پنجشنبه سیاهکل تدبیری انجام شود تا کار دقیق انجام‌شده و عده‌ای ناراحت و عده‌ای خوشحال نشوند.

ساماندهی بازار سیاهکل با دقت انجام شود

به گزارش ۸دی به نقل از درسیاهکل، حجت‌الاسلام‌ محمدرضا شکسته دل با اشاره به مشکلاتی که در بخش آب‌رسانی به مزارع برنج شهرستان سیاهکل وجود دارد، اظهار کرد: مسئولین به فکر رساندن آب به مزارع کشاورزی باشند.
وی با اشاره به ساماندهی بازار هفتگی سیاهکل، گفت: می‌بایست برای بازار روز دوشنبه و پنجشنبه سیاهکل تدبیری انجام شود تا کار دقیق انجام‌شده و عده‌ای ناراحت و عده‌ای خوشحال نشوند.
امام‌ جمعه سیاهکل تصریح کرد: راننده‌های کارخانه سیمان گیلان سبز دیلمان ناراحت هستند و می‌گویند با توجه به گرانی‌ها؛ کرایه آن‌ها افزایش نداشته است، از مسئولان کارخانه سیمان تقاضا دارم مشکل آن‌ها را حل کنند و البته رانندگان نیز در حل مشکل کمک کنند.
شکسته‌دل ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد باسعادت مهدی موعود (عج)، گفت: شب نیمه شعبان متعلق به امام زمان (عج) است، شب نیمه شعبان را احیا بگیرید تا آماده شب‌های قدر شوید.
وی افزود: روزی خواهد آمد که عالم یک پادشاه و سرور دارد و آن‌هم امام زمان (عج) خواهد بود، هرروز صبح باید به بهانه‌ای امام مظلوم خود را یاد کنیم، گاهی با یک صلوات؛ اما با توجه قلبی، آن‌وقت زندگی بابرکت می‌شود.
امام‌جمعه سیاهکل با تبریک به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان است به‌تمامی جوانان، بیان کرد: جوانان امامان خود را دریابند، جوانان یاد بگیرند دنیا و آخرت را باهم بسازند و آن‌ها را از هم جدا نکنند.
شکسته‌دل افزود: حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام آن‌قدر خدامحور بود که با اشتیاق فراوان سمت فدا کردن جانش برای پروردگار خود پیش رفت.
وی بابیان اینکه جوانان هر کاری که می‌توانند انجام دهند، تأکید کرد: دولتمردان باید به فکر اشتغال جوانان باشند، جوانی که کار نداشته باشد چطور می‌تواند ازدواج کند؟!
امام‌جمعه سیاهکل با اشاره به تحولات اخیر در سوریه، گفت: نقشه جدید آمریکا در سوریه رساندن اسلحه به نظامیان مخالف دولت است.
شکسته‌دل با تأکید بر اینکه اگر جنگی اتفاق بیافتند، خاتمه جنگ در هر شرایطی نابودی اسرائیل خواهد بود، افزود: رژیم صهیونیستی و آمریکا نمی‌توانند ببیند که ایران این‌همه موفقیت کسب کرده است، آن‌ها مانند جنگ در عراق شکست‌خورده‌اند و خواهند خورد.
وی ابراز کرد: روز شوراها را به شورای محترم سیاهکل و شهردار عزیز تبریک عرض می‌کنم، از شوراهای عزیزی که مرتب در نماز جمعه حاضر می‌شوند تشکر می‌کنم.
امام‌جمعه سیاهکل ضمن گرامیداشت روز کار و کارگر، گفت: کارگران چرخ اقتصادی کشور را می‌چرخانند، این افراد بسیار محترم هستند و پیغمبر اسلام (ص) دست آن‌ها را می‌بوسید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه