جوابیه سپیدرود به اظهارات اخیر وحید فدایی قائم مقام پیشین باشگاه

باشگاه سپیدرود رشت با انتشار بیانیه ای به اظهارات اخیر وحید فدایی، قائم مقام پیشین این باشگاه واکنش نشان داد.

جوابیه سپیدرود به اظهارات اخیر وحید فدایی قائم مقام پیشین باشگاه

به گزارش ۸دی، باشگاه سپیدرود رشت با انتشار بیانیه ای به اظهارات اخیر وحید فدایی، قائم مقام پیشین این باشگاه واکنش نشان داد.

در این بیانیه باشگاه سپیدرود رشت آمده است: قائم مقام و معاون مالی اداری سابق سپیدرود که به مدت فقط ۶۰ روز در باشگاه فعالیت داشته و به دلیل تخلفات عدیده و عدم شفافیت مالی از باشگاه اخراج و به تازگی نیز از  محل کار خود که یکی از بانک های خصوصی خیابان مطهری رشت است، تعلیق شده، بهتر است جهت تنویر افکار عمومی و شفافیت موضوعات مطروحه توضیحاتی هم در خصوص اخراج خود از باشگاه، علت تعلیقش از بانک به دلیل تخلفات مالی و اداری و جعل امضای چندین فقره چک های صادره باشگاه و خیانت در امانت یک فقره چک بدون تاریخ هم ارائه بیان فرمایند.

در ادامه بیانیه باشگاه سپیدرود خاطر نشان شده است: شایسته است نامبرده در آینده نزدیک در خصوص پرونده کیفری که سیر مراحل قانونی خود را طی می کند و به زودی به ایشان در بانک مربوطه ابلاغ خواهد شد توضیحات کامل خود را جهت روشن شدن اذهان عمومی و طرفداران تشریح کند. ضمناً ایشان جایگاهی در فوتبال رشت ندارند که اولین یا اخرین بار مصاحبه ایشان باشد. بهتر است به جای عنوان کردن خزعبلات و شیطنت در رسانه ها دنبال دلایل اخراج و تعلیق خود باشد. باشگاه سپیدرود رشت ضمن تکذیب نشر اکاذیب توسط نامبرده این توضیح را لازم می داند که کلیه اسناد مالی باشگاه شفاف می باشد و در این مورد از یک حسابرس رسمی دادگستری استفاده نموده است.

بیانیه باشگاه سپیدرود این طور ادامه یافته است: در خاتمه به ایشان توصیه می شود به جای نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی در رسانه ها  و تلخ کردن جشن بقا نزد هواداران، چنانچه یک درصد حقی در باشگاه برای خود متصور می دانند به مرجع صالح مراجعه نمایند نه رسانه ها و فضای مجازی. خدا را شاکریم که حاشیه سازان چهره واقعی خود را زود نشان داده اند و نقاب از چهره آنها برداشته شد و این نشان می دهد که فرصت طلبان و سودجویان که تاکنون در گوشه ای به انتظار نشسته بودند، چگونه پس از بقای تیم به ناگهان حمله ور شدند و دست در دست هم با طرح مسائل مالی سعی در ایجاد اغتشاش و برهم زدن آرامش تیم را دارند.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه