ابراهیم‌زاده: استقلال را برای ذوب‌آهن می‌بریم

سرمربی سپاهان می گوید ما با بازی خوب مقابل استقلال به تیم ذوب‌آهن در رسیدن به نایب قهرمانی کمک می‌کنیم.

ابراهیم‌زاده: استقلال را برای ذوب‌آهن می‌بریم

به گزارش ۸دی،منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل استقلال تهران در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد:

بازی آخر برای ما و هواداران اهمیت دارد

بازی آخر چه برای هواداران و چه برای تیم ما اهمیت خاصی دارد. برد مقابل استقلال کمک می‌کند که تیم همشهری ما ذوب‌آهن نایب قهرمان شود. ما با تیمی بازی می‌کنیم که در نیم فصل دوم خیلی تغییر کرده است.

من آمدم تا خطر سقوط را دور کنم

زمانی من به این تیم آمدم که آن را از خطر سقوط دور کنم. قبل از اینکه من بیایم سپاهان در ۹ بازی تنها شش امتیاز گرفته بود اما حالا در هشت بازی اخیر ۹ امتیاز کسب کردیم. تمام هم و غم ما با توجه به داشته‌هایی که داشتیم آنگونه بود که در فصل بعد با روحیه خوبی ادامه دهیم. ما برای بازی فردا تلاش می‌کنیم بدون هیچ استرسی وارد میدان شویم و بازی قابل قبولی داشته باشیم.

مشکل سپاهان باید مفصل بررسی شود

از لحاظ کاری فکر می‌کنم موفق بودیم اما آن چیزی که انتظار همگانی برای سپاهان است به دست نیامده است و این موضوعی است که باید در یک فرصت مفصل کاملا بررسی شود.

امیدوارم فردا جبران کنیم

بازی با استقلال خوزستان هم با عدم موفقیت خودمان شکست خوردیم و امیدواریم بتوانیم فردا بازی در شان مردم و تیم سپاهان داشته باشیم.

مشکل سپاهان از سه سال پیش شروع شده

علت مسائل سپاهان مربوط به امسال نیست و این مسیر از سه سال پیش رخ داده است و تغییراتی که در تیم رخ داد و بسیاری از بازیکنان جابجا شدند که خود به خود این تغییرات منجر به عدم نتیجه‌گیری شده است.

فقط در مورد خودم صحبت می کنم

ابراهیم زاده در مورد اینکه مشکلات سپاهان مدیریت این باشگاه است یا خیر، گفت: در حیطه خودم صحبت می‌کنم و مشکل می‌تواند هم از سوی بازیکنان و هم از سوی باشگاه باشد.

هواداران سرمایه تیم و باشگاه هستند

آن چیزی که همیشه بوده هواداران سرمایه یک تیم و باشگاه بوده‌اند ولی این سرمایه باید در راستای حمایت‌های مناسب‌تر تیم باشد؛ خیلی از اعتراضات هواداران بعد از بازی است که این باید همیشگی باشد و چیزی که من از هواداران سپاهان می‌شناسم، فردا انرژی خوبشان را به ما می‌دهند.

محرم یک استثناء بود

تا قبل از مصدومیت رسول نویدکیا او توانسته بود تا حدودی جایگاه محرم را پر کند ولی در هر شرایطی متفاوت است و ببینید که در تاریخ تنها برخی از بازیکنان اسطوره می‌شوند؛ پله و مارادونا تنها یک بار تکرار شدند و محرم هم در زمان ما یک استثنا بود.

سپاهان به بازیکنی مثل جپاروف نیاز دارد

جپاروف ۶ بازی فصل قبل به تیم اضافه شد و یک پلی‌میکر بود و این موضوع باید در فصل آینده مورد توجه قرار بگیرد.

دلیل به خدمت گرفتن علی احمدی؟

علی احمدی کار کرد و شرایط مناسبی هم داشت؛ از ۶ مسابقه تنها ۴ مسابقه توانستیم اسم او را رد کنیم و در آن زمان‌هایی که کار کردیم نیاز به گل‌زنی داشتیم و در این شرایط بیشتر تغییرات را در خط حمله داشتیم. همچنین در زمان مصدومیت سیاوش یزدانی هم دو روز به دلیل مصدومیت دور از تمرین بود و به همین دلایل نتوانستیم از او استفاده کنیم.

گفتنی است وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال به دلیل ساعت پرواز موفق نشد در نشست حضور داشته باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه