اسماعیل حاجی پور:

شهرداری رشت با مشکل کندی سیستم اداری مواجه است

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت با گلایه از کندی سیستم اداری شهرداری در پیگیری و اجرای مصوبات شورا خواستار توجه و تلاش بیشتر مدیران شهرداری در عملیاتی کردن مصوبات شد.

شهرداری رشت با مشکل کندی سیستم اداری مواجه است

به گزارش۸دی، رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت با تبریک اعیاد شعبانیه، روز معمار و روز جانباز با اشاره به روز حمل و نقل این روز را به همه فعالین این عرصه تبریک گفت و بر حل مشکل ترافیک بعنوان یکی از اصلی ترین معضلات شهروندان با اتحاد بین همه مسئولین و متولیان تاکید کرد.

اسماعیل حاجی پور با گلایه از کندی سیستم اداری شهرداری در پیگیری و اجرای مصوبات شورا خواستار توجه و تلاش بیشتر مدیران شهرداری در عملیاتی کردن مصوبات شد.

وی با ذکر این مطلب که کنترل ترافیک شهری مستلزم ایجاد عواملی همچون خط کشی های صحیح و نصب تابلوهای ترافیکی در سطح شهر است خواستار اقدام مقتضی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری در این حوزه شد.

این عضو شورا اظهار داشت در مدت کوتاه فعالیت دوربین های ثبت تخلف شهری حجم قابل توجهی از تخلفات رانندگی ثبت شده است که باید با بررسی و ریشه یابی دلایل آن،فرهنگسازی در سنین پایه و ایجاد زیرساختهای ترافیکی در تنزل این آمار کوشید.

حاجی پور با تاکید بر تسریع بهره برداری از مرکز کنترل ترافیک با اشاره به حجم سرمایه گذاری ها در این حوزه اظهار داشت: در حفظ بیت المال برای هیچ جایگاهی که مخل بهره برداری از سرمایه گذاری شهرداری در هر حوزه ای شود حاشیه امن قائل نیستیم.

عضو شورای پنجم با بیان این مطلب که با توجه به جلسات برگزار شده و بررسی های صورت گرفته در مورد تاکسی های اینترنتی و عزم مدیران ترافیکی شهر بر ساماندهی این حوزه با شرکتی معتبر رایزنی ها انجام شده است از فعالیت قانونمند این خدمت شهری نوین در آینده ای نزدیک در رشت خبرداد.

رضا رسولی با تقدیر از اعضا و مشاورین کمیسیون ترافیک به علت دغدغه مندی و پیگیری مسائل مربوط به این حوزه که امروزه مبدل به یکی از اصلی ترین مشکلات شهروندان شده است دستاورد های این کمیسیون از قبیل راه اندازی مرکز کنترل ترافیک را ارزنده و قابل توجه دانست.

عضو کمیسیون ترافیک شورای شهر با بیان این مطلب که در حوزه ترافیک باید مفهوم تعامل مابین متولیان این امر بازتعریف شود اعمال آرای سلیقه ای را امری مخل حل معضل ترافیک شهری دانست.

منبع: ایلنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه