راز چک پول های جعلی در کنگان لو رفت

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از انهدام باند توزیع چک پول های جعلی در شهرستان “کنگان” خبر داد.

راز چک پول های جعلی در کنگان لو رفت

به گزارش۸دی، سرهنگ “رهام رضایی ” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر اینکه شخصی از مغازه وی با چک پول های جعلی به میزان ۴میلیون و۸۰۰هزار ریال خرید نموده و از محل متواری گردیده که در همین راستا سریعا گشت کلانتری۱۱ برای صحت موضوع به محل عزیمت که با بررسی،دقیق جعلی بودن چک پول ها محرز شد.
این مقام انتظامی افزود: شناسایی و دستگیری مجرمان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت، با بررسی صحنه جرم   مشخص می گردد که متهم یا متهمان گوشی تلفن همراه خود را در محل جا گذاشته به همین منظور محل مورد نظر زیر نظر گرفته شده و زمانی که متهم برای تحویل گرفتن تلفن همراه خود به مغازه مراجعت می کند در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس  آگاهی منتقل می شود.

سرهنگ رضایی اضافه کرد: در تحقیقات فنی در پلیس آگاهی متهم اقرار کرد که با همدستی دو نفر دیگر چک پولهای جعلی را از استان های مرکزی به شهر کنگان برای خرید آورده اند.

فرمانده انتظامی کنگان عنوان داشت: ماموران پلیس آگاهی با استفاده از شگردهای پلیسی،با همکاری پلیس امنیت عمومی و کلانتری۱۱ هر دو نفر متهم متواری را در دو عملیات جداگانه در مخفیگاهایشان دستگیر کردند که در بازرسی از محل تعداد ۱۵ قطعه چک پول ۵۰۰ هزار ریالی را کشف کردند.

سرهنگ رضایی بیان کرد: در مجموع ۱۲میلیون و ۳۰۰ هزار ریال چک پول جعلی کشف، سه نفر متهم دستگیر و سه دستگاه خودرو در در راستا توقیف شد

منبع: رکنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه