سه دغدغه جنیفر لوپز در آستانه ۵۰ سالگی

جنیفر لوپز، خواننده و بازیگر مشهور آمریکایی پس از ۵ سال یک آلبوم جدید منتشر خواهد کرد.

سه دغدغه جنیفر لوپز در آستانه ۵۰ سالگی

به گزارش ۸دی ؛ جنیفر لوپز که در چند سال اخیر بیشتر وقت خودش را صرف حضور در چند سریال تلویزیونی کرده بود، حالا تمام وقتش را در استودیوی شخصی‌اش می‌گذراند تا از فعالیت‌های موسیقایی خود هم غافل نماند.

آخرین آلبومی که جنیفر منتشر کرده به سال ۲۰۱۴ برمی‌گردد و پس از آن تمرکز این هنرمند بیشتر بر روی بازیگری بوده است. لوپز که معمولاً کمتر در سریال‌ها ظاهر می‌شد، در ۳ سال اخیر در ۵ سریال تلویزیونی جلوی دوربین رفته و از این حیث برای خودش یک رکورد زده است.

بازیگر مشهور آمریکایی در سال جاری بعد از سه سال در یک فیلم سینمایی به نام “حرکت دوم” جلوی دوربین رفت که ۲۱ نوامبر به اکران درخواهد آمد.

اما این روزها تمرکز جدی جنیفر لوپز روی آلبوم نهمش است که اسمش را هم “برای اولین بار” گذاشته. جنیفر تا کنون دو تک آهنگ از این آلبوم را منتشر کرده ولی زمان پخش آلبوم هنوز مشخص نیست.

جنیفر لوپز این روزها یک مشغله دیگر هم دارد و آن داوری در یک مسابقه رقص است که قرار است برنده این مسابقه جایزه یک میلیون دلاری دریافت کند. البته حضور لوپز به عنوان داور در این مسابقه به کار او در زمینه موسیقی لطمه نمی‌زند چون او هفته‌ای فقط یک‌بار خود را برای داوری در این مسابقه آماده می‌کند.

ستاره سینما و موسیقی آمریکا در هفته گذشته عکس جدیدی از خودش در اینستاگرام منتشر کرده که نشان می‌دهد در آستانه ۵۰ سالگی هم‌چنان زیبا و با طراوت است.

جی‌لو از معدود هنرمندانی است که هم در زمینه موسیقی، هم در سینما و هم به عنوان طراح مد و لباس موفق ظاهر شده و در هر کدام از این‌ها یک آیکون به شمار می‌رود.

منبع: تیک

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه