غلامی: کریمی گفته مردانه مقابل پرسپولیس بازی کنید

مهاجم سپیدرود در خصوص دیدار سپید رود و پرسپولیس گفت: کریمی گفت مردانه و جوانمردانه بازی کنید و با تمام قدرت مقابل پرسپولیس بهترین نمایش را ارائه دهید.

غلامی: کریمی گفته مردانه مقابل پرسپولیس بازی کنید

به گزارش ۸دی، محمد غلامی معتقد است بازی تیم‌شان مقابل پرسپولیس برای هر دو تیم حائز اهمیت است.

از آنجا که خیال‌تان بابت بقا آسوده شده برای دیدار با پرسپولیس انگیزه کافی دارید؟
درست است که خیال‌مان از بابت بقا راحت شده اما برای دیدار با پرسپولیس باانگیزه هستیم از همین‌رو مقابل تیم میزبان بی‌انگیزه بازی نخواهیم کرد و برای دفاع از آبروی سپیدرود و خوشحالی هواداران‌مان بهترین نمایش را ارائه می‌دهیم هر چند که پرسپولیس هم در آخرین بازی‌ برای این که قهرمانی را به کام هوادارانش شیرین‌تر کند مسلماً بهترین نمایش را مقابل ما ارائه خواهد داد و روز سختی را برای ما رقم خواهد زد.

علی کریمی حرفی به بازیکنان‌تان برای رویارویی مقابل پرسپولیس نزده؟
او گفت مردانه و جوانمردانه بازی کنید و با تمام قدرت مقابل پرسپولیس بهترین نمایش را ارائه دهید.

علی کریمی در سپیدرود می‌ماند؟
شرایط‌ مالی سپیدرود که چندان خوب نیست و در حالی که فقط یک بازی باقی مانده فقط ۴۸ درصد پرداختی بازیکنان لحاظ شده است. بازیکنان به این شرایط عادت کرده‌اند اما علی کریمی باید در سپیدرود حفظ شود. سرمربی ما در بدترین شرایط مسئولیت قبول کرد و سکان هدایت سپیدرود را بر عهده گرفت به همین دلیل مسئولان استان گیلان باید قدر این فداکاری علی کریمی را بدانند و هر طور شده کریمی را برای فصل بعد هم حفظ کنند. جدا از کریمی، بازیکنان با تمام تلاش بازی کرده و هواداران تیم‌مان هم از تیم حمایت کردند تا در اولین سال حضور در لیگ برتر ماندگار شویم و نماینده شایسته‌ای برای استان گیلان باشیم.

منبع: خبرورزشی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه