پیاده راه فرهنگی رشت فردا میزبان “جشن شب سلامت” است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: به‌مناسبت گرامیداشت هفته سلامت “جشن شب سلامت” برای نخستین بار فردا شب با حضور هنرمندان استان گیلان در پیاده‌راه فرهنگی رشت برگزار می‌شود.

پیاده راه فرهنگی رشت فردا میزبان “جشن شب سلامت” است

به گزارش ۸دی، شاهرخ یوسف‌زاده چابک صبح امروز در همایش گرامیداشت هفته سلامت با اشاره به اینکه مقوله نشاط و سلامت روانی از تعاریف مهم بهداشت جهانی از سلامت است اظهار داشت: سلامت به‌معنای برخورداری از سلامت روحی، جسمی و روانی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه داشتن نشاط و برخورداری از وضعیت روانی سالم از موارد مهم و اثرگذار در تداوم سلامت است خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حوزه ارتقای سلامت توجه ویژه‌ای به خلاقیت و نوآوری دارد.

یوسف‌زاده چابک با تاکید بر اینکه کارشناسان بهداشتی باید با نوآوری و خلاقیت در انجام وظایف خود اقدام کنند تصریح کرد: خلاقیت و نوآوری در اقدامات بهداشتی و درمانی موجب ارتقای کیفیت عملکرد در حوزه‌های مختلف می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه توجه به سلامت روانی بیش از توجه به سلامت جسمانی حائز اهمیت است تاکید کرد: به مراکز بهداشتی و درمانی استان گیلان همواره توصیه می‌شود در اقدامات خود توجه ویژه‌ای به ارتقای سلامت روانی جامعه داشته باشند.

وی با بیان اینکه انسان سالم از روحیه و نشاط قابل قبولی برخوردار است و هنرمندان جامعه نقش پررنگی را در ارتقای نشاط درونی و اجتماعی جامعه ایفا می‌کنند خاطرنشان کرد: مراکز بهداشتی و درمانی استان گیلان در حوزه ارتقای نشاط روانی فعالیت کنند.

یوسف‌زاده چابک با اشاره به اینکه پرداختن به سلامت روانی جامعه با مشارکت مردم محقق می‌شود بیان کرد: به منظور انتقال مطلوب دانش‌های علمی و عملی در حوزه‌های بهداشت جسمی و روانی باید با مردم ارتباطی نزدیک و صمیمی برقرار کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت برای نخستین بار “جشن شب سلامت” فردا شب در پیاده‌راه فرهنگی رشت برگزار می‌شود افزود: این جشن با حضور هنرمندان گیلانی و با هدف افزایش نشاط اجتماعی در رشت برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در اقدامات و ارائه خدمات بهداشتی باید نقش ورزش را جدی گرفت و به دنبال نشاط اجتماعی بود تصریح کرد: خدمت‌رسانی به مردم همواره لذت بخش است و این اقدام با افزایش نشاط اجتماعی رضایتمندی مطلوبی را در جامعه به ارمغان می‌آورد.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه