عضو شورای شهر رشت:

شهرداری رشت ملزم به پرداخت معوقات بیمه پرسنل است

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به معوقات بیمه کارکنان شهرداری، گفت: شهرداری رشت باید ملزم به پرداخت معوقات بیمه در اسرع وقت شود تا در صورت نیاز همکاران بتوانند به بهترین کلینیک ها به منظور درمان مراجعه کنند.

شهرداری رشت ملزم به پرداخت معوقات بیمه پرسنل است
به گزارش ۸دی، عاقل منش عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه آگاهی رسانی در حوزه پیشگیری در بحث سلامت بسیار حائز اهمیت است گفت: پیشنهاد راه اندازی کلینیک تخصصی کارکنان شهرداری رشت در دوره های گذشته نیز مطرح شد و یقینا شهرداری رشت امکان ارائه تمامی خدمات تخصصی در این کلینیک را نداشته و دانشگاه علوم پزشکی نیز نمی تواند تمامی خدمات تخصصی را در یک کلینیک ارائه کند.
وی با اشاره به معوقات بیمه کارکنان شهرداری رشت بیان کرد: شهرداری رشت باید ملزم به پرداخت معوقات بیمه در اسرع وقت شود تا در صورت نیاز همکاران شهرداری رشت بتوانند به بهترین کلینیک ها به منظور درمان مراجعه کنند.
عضو شورای اسلامی شهر رشت افزود: یقینا با این اقدام مجموعه همکاران شهرداری رشت از رفاه نسبی برخوردار می شوند.
عاقل منش به مبحث بهسازی رودخانه ها و دیواره های آن اشاره و تصریح کرد: این مهم در سال ۸۲ تصویب و امکانات مورد نیاز آن خریداری شد اما پس از آن و به مرور امکانات توزیع و این مشکل همچنان باقی مانده است.
عضو کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای شهر رشت بیان کرد: جداره سازی در حاشیه رودخانه ها باید در سال جاری با جدیت دنبال شود و جمع آوری سنبل آبی در تالاب عینک رشت تجربه موفقی بود که با فرهنگ سازی و مشارکت سازمانهای مردم نهاد محقق شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه