تمثال شهید امر به معروف علی خلیلی در صومعه سرا نصب شد + تصاویر

به همت جمعی از جوانان حزب اللهی شهرستان صومعه سرا به صورت کاملا خودجوش بنرهای با موضوع شهید امربمعروف و نهی از منکر در سطح شهر صورت گرفت.

تمثال شهید امر به معروف علی خلیلی در صومعه سرا نصب شد + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ۸دی نیوز، به همت جمعی از جوانان حزب اللهی شهرستان صومعه سرا به صورت کاملا خودجوش بنرهای با موضوع شهید امربمعروف و نهی از منکر در سطح شهر صورت گرفت.

گفتنی است تیرماه سال ۹۰ در حادثه‌ای دردناک در شرق تهران جوان ۱۹ ساله‌ای به نام علی خلیلی در حین بازگشت از هیئت عزاداری، به علت امر به معروف و نهی از منکر با چاقو مورد ضرب و جرح فرد شروری قرار گرفت که پس از ۲ سال در اثر جراحات وارده به شهادت رسید.

IMG_0020

 

IMG_0019

IMG_0022

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
سید محمد.فومنی
کار قابل تقدیری هستش ...یک کم دانشگاهیان دانشگاه ازاد صومعه سرا یاد بگیرن که همه جور کاری!!!دراون دانشگاه از استاد و کارمندو دانشجوش سر میزنه بجز کار علمی و اموزشی!!!!
حامد در پاسخ به سید محمد.فومنی
اون استادی که مدنظر شماست اصلا برای دانشگاه ازاد نبوده. به هرحال بچه های بسیچ دانشجویی تازه فعالیت خودشون رو شروع کردن. درضمن یکی از بانیان اصلی نصب این بنر ها دانشجو دانشگاه ازاد صومعه سرا هستش
دیده بان
خودجوش گفتی و کردی کبابم!
مرید نیمه راه در پاسخ به دیده بان
کبابت آماده شد یه سر به ما بزن با هم بخوریم شاید به این دلیل رویت شدی
علی
ممنون بچه ها! از قدیم نظرم این بوده که که کار فرهنگی ای موفقه که وابسته به دولت وسایر نهادها نباشه وبه قول خودمون مردمی باشه.دلیلش بماند . خداقوت. درس هم بخونید.
مرید نیمه راه در پاسخ به علی
آره علی آقا راست میگی هر جا پای مدیر سه لتی وسط باشه نتیجه معکوس میده
امیرحسین درویش زاده در پاسخ به علی
اهمیت نظر شما مثل قبل نیست!
احمدی
خدا قوت بچه ها انشالله.خدا کنه مسولین به فکر بیافتن و دقیق تر عمل کنن خون این شهید میتونه درخت امر به معروف و نهی از منکرو آبیاری کنه به امید خدا
مرید نیمه راه
خدا رو شکر دم همه بچه ها گرم
در حاشیه