مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت خبر داد

برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان در پیاده راه فرهنگی رشت

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت گفت: جشن بزرگ نیمه شعبان با حضور نماینده ولی‌فقیه در گیلان در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار می‌شود.

برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان در پیاده راه فرهنگی رشت

به گزارش هشت دی، علیرضا حسنی  در رشت با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه اظهار کرد: بخش  اعظمی از برنامه‌های جشن بزرگ نیمه شعبان با مشارکت هنرمندان بومی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در دهه هشتاد جشن نیمه شعبان در محلات رشت با شورونشاط کمتری انجام می‌شد تصریح کرد: شورای شهر وقت به‌منظور مشارکت شهروندان در جشن نیمه شعبان موضوع اهدای جوایز به محلاتی که بهترین تزئین و برنامه‌ها را در این ایام برگزار کنند مصوب و در دستور کار قرار داد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت با بیان اینکه جشن نیمه شعبان در محلات رشت باشکوه خاصی برگزار می‌شود گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت نیز در این راستا  با مشارکت سپاه و هیئت رزمندگان جشن باشکوهی در شب میلاد مهدی موعود (عج) با حضور نماینده ولی‌فقیه در گیلان در مکان پیاده راه فرهنگی رشت برگزار می‌کند.

حسنی با دعوت از آحاد مردم به‌منظور حضور در جشن بزرگ نیمه شعبان افزود: به مناسبت هفته سلامت روز پنج‌شنبه هفته جاری جشنی در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار می‌شود.

وی به کمک‌های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری با هیئت‌های مذهبی رشت اشاره و گفت: با هیئت‌های مذهبی که به سازمان مراجعه می‌کنند کمک‌هایی تحت عنوان چاپ بنر و غیره انجام می‌شود.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه