عکاس: حسین داداش زاده

اجرای تئاتر “مسافر واگن درجه یک” در رشت + تصاویر

نمایش مسافر واگن درجه یک در تماشاخانه استاد اکبر رادی رشت به نمایش در می آید.

اجرای تئاتر “مسافر واگن درجه یک” در رشت + تصاویر

به گزارش ۸دی، نمایش “مسافر واگن درجه یک” بر اساس داستانی از آنتوان چخوف و بازنویسی وحید شعبانی به کارگردانی صالح دلسوزی در حال اجراست.

اجرای این نمایش که از اول اردیبهشت ماه آغاز شده است و تا ۱۰ اردیبهشت ساعت ١٩ در تماشاخانه استاد اکبر رادی ادامه دارد.

در نمایش ” مسافر واگن درجه یک ” صالح دلسوزی و وحید شعبانی به ایفای نقش می‌پردازند.

نمایش مسافر «واگن درجه یک» به نمایش گردانی وحید شعبانی که اخیرا برای داستانش مورد تقدیر هم قرار گرفته است و کارگردانی صالح دلسوزی یک اثر درباره ی تضاد عمیق و جان خراش میان شهرت و شرافت است.
کاراکتر اصلی داستان که مردیست در کار خود استاد و حرفه ای شروع به بازی ای می کند سخت پیچیده اما شوخ و شنگ، که ما را درون آدم ها و موقعیت های متفاوتی پرت می کند.
قدرت بازیگری دلسوزی و شعبانی، ریتم بشدت تند و نفس گیر نمایش آدمی را درگیر می کند،طوری که اصلا متوجه گذر زمان نخواهید شد.
دنیای چخوف، دنیا آدم های ناراضی ست؛ دنیای آدم های ملال انگیز و ملال آور و او آنقدر در ملال پیش می رود تا شما را به خنده وادار کند.
این بهترین بازگردانی ای از چخوف بود که در سال های اخیر به روی صحنه آمده دلیل واضحش هم این است که تولیدکنندگانش بی ادعا و محترمند و سعی کرده اند از چخوف بیاموزند که: «زندگی همین است، به یک گل می‌ماند که شاد و خندان توی چمن شکفته می‌شود. یک بز سر می‌رسد، می‌بلعدش، و همه چیز تمام می‌شود».

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه