سردار اشتری:

طرح امنیت اخلاقی با قدرت دنبال می‎شود/ با “فضاسازی” و “هوچی‎گری ” کوتاه نمی‎آییم

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه طرح های امنیت اخلاقی پلیس به جد دنبال می شود، گفت : در اجرای مأموریت ها به واسطه “فضاسازی ها” و “هوچی گری ها” کوتاه نمی آییم.

طرح امنیت اخلاقی با قدرت دنبال می‎شود/ با “فضاسازی” و “هوچی‎گری ” کوتاه نمی‎آییم

به گزارش ۸دی، سردار “حسین اشتری” در همایش روسای پلیس امنیت عمومی با تأکید بر لزوم تداوم طرح های امنیت اخلاقی، اظهارداشت: پلیس حافظ و پاسدار ارزش های نظام و انقلاب است، هر جا که ارزش های نظام و انقلاب به خطر بیفتد برای صیانت از این ارزش ها آماده هستیم و حتی اگر مورد هجمه واقع شویم، کوتاه نمی آییم.

فرمانده ناجا یادآور شد: در اجرای ماموریت ها همواره بر ” آموزش نیروها” و ” استاندارد سازی و تعالی رفتار کارکنان” تاکید داریم و از نیروهایی که بر مبنای وظایف قانونی ایفای نقش می کنند حمایت می کنیم.

وی با بیان اینکه به دنبال اجرای وظایف ذاتی و قانونی خود هستیم و فارغ از مصلحت اندیشی های جناحی عمل می کنیم، تصریح کرد: اجرای طرح های امنیت اخلاقی را با قوت دنبال می کنیم و باید این طرح ها؛ با برنامه، مستمر، مقتدرانه و هوشمندانه اجرایی شود.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: در اجرای مأموریت ها به واسطه ” فضاسازی ها ” و “هوچی گری ها” نه تنها کوتاه نمی آییم بلکه برای ادامه مسیر “مصمم تر” خواهیم بود.

سردار اشتری تأکید کرد: نیروی انتظامی در خط مقدم مقابله با ناهنجاری ها و تهاجم فرهنگی دشمن است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه